  • Data: 2005-04-14 15:26:36
    Temat: Re: jakie koszty sprawy i inne pytania - sad grodzki
    Od: slimak <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie, od kary - 10% grzywny, min.30 z?
    > do tego 50 (nakaz albo skazanie bez rozprawy) albo 100 z? - rozprawa
    > do tego ewentualne koszty bieg?ych itd.

    rozprawy (posiedzenia) byly 2 jutro trzecie i pewnie zapadnie wyrok!
    czyli mam 3x100

    mam sie zamiar odwolywac ale czy w sadzie okregowym mozna liczyc na
    obiektywne rozpatrzenie sprawy i niepotraktowanie przez sad z buta?
    bo tak obecnie traktuje mnie sedzina! zapisuje w protokole przekrecone
    wypowiedzi, z reszta nawet jak rzadam zeby cos zaprotokolowano to tego
    nie zapisuje - TRAGEDIA

    nie wiem czy to warto ciagnac?