eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodeveloper nie reaguje na reklamacje › Re: developer nie reaguje na reklamacje
  • Data: 2009-11-08 22:06:36
    Temat: Re: developer nie reaguje na reklamacje
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Sposób w jaki PWD traktuje swoich klientów jest naganny, choć posiada ISO
    > 9001, gdzie w sposób szczególny klient powinien być traktowany.

    To ja tylko w tej kwesti iso 9001, mylisz się co do jego znaczenia, bo jeśli
    w swoich
    wewnętrznych procedurach dokładnie opisali w jaki sposób olewać klienta to
    ISO9001
    powoduje jedynie, że dokładnie tak powinni postepować i do tego dokładnie
    to postępowanie dokumentować.........


    z


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1