  • Data: 2021-01-09 00:32:08
    Temat: Re: "Kradzież z włamaniem"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-01-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A zabranie "srodkow" z konta bankowego, to od razu oszustwo?

    Użycie nieswojej karty chyba może. Kasjer przeprowadza tranzakcję tą
    kartą w przekonaniu, że jesteś jej właśicielem (pewnie posiadaczem, bo
    właścicielem to chyba bank) i dysponentem środków na koncie powiązanym
    kartą. Tylko ciekawie jest ze szkodą, bo jeśli na tym traci sklep to
    jest oszustwo, a jeśli dysponent środków to chyba nie oszustwo?

    A ja nadal po przeczytaniu dyskusji nie rozumiem tego tytułowego
    włamania.

    --
    Marcin