eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-) › Re: Jaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-)
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-)
    Date: Tue, 13 Feb 2024 21:40:16 +0100

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > No ale Ukraina nie napadła na Rosję niedawno.
    >
    > Natomiast Rosja napadła na Ukrainę :-)

    <advocatus-diaboli> Czyż Rosja nie podjęła kroków w celu "zapobieżenia
    ludobójstwu" niczym NATO w Serbii? Czy USA jak się okazało że
    (oficjalny) powód podboju Iraku "nie znajduje potwierdzenia" to
    przywróciło stan sprzed "wtargnięcia" czy zostawiło u władzy swoich
    Irakijczyków? </advocatus-diaboli>

    Czyli czym się ma różnić napaść Rosji na Ukrainę od napaści USA na Irak
    poza _bezpośrednią_ aneksją zamiast "zainstalowania swoich"?
    Dla mnie _bezpośrednia_ aneksja zamiast baz wojskowych jak USA w Kosowie
    wydaje się być jedyną naprawdę znaczącą różnicą. Ktoś coś dorzuci?

    --
    A. Filip