  • Data: 2024-04-26 15:20:01
    Temat: Re: Jak kancelarie zarabiają na zadłużonych Polakach
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wypalił. Ci, co mieli na tym zarobić, to zarobili  i zarabiają nadal.

    Banki wiedziały że przyjdzie czas kiedy szwajcaria przestanie bronić
    kursu franka i ten wybije do góry (11 min. 50 s. poniższego filmu),
    tylko pisy "nie wiedziały".
    Wklejka okolicznościowa:
    https://www.youtube.com/watch?v=1e7Uz9Vrt44&t=1170s

    Tak było, nie pamiętam jak skończyli.

    > Bo ludzie orientują się w oszustwach z pewnym opóźnieniem. Teraz, to
    > jakbyś systemem argentyńskim nawet chciał uczciwie działać, to nikt
    > normalny Ci nie uwierzy. A system, jak tam system.

    E, to pierwsze wałki czeciej erpe. Wolny rynek ... od odpowiedzialności.
    A przeca u kitaja za takie coś jest kula w łeb:)