  • Data: 2020-11-15 07:55:22
    Temat: Re: Do szpitala z policja [z KK-160 i policją na szpital]
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Nov 2020 15:47:39 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    [...]
    > Mamy dziurę ustawową. Nie ma ani systemu przydzielającego pacjenta do
    > szpitala, ani przepisu karnego za nieprzyjęcie pacjenta. Przepis karny
    > musiałby dokładnie określać, kiedy szpital ma obowiązek przyjąć
    > pacjenta. O ile wiem, nie ma tego nigdzie unormowanego.

    Jest coś takiego jak stan zagrożenia życia. Np: atak kolki nerkowej
    (wodonercze) i dziesiątki innych "dolegliwości". Ale do tego koniecznie
    pacjent musi oświadczyć przyjmującemu/lekarzowi, że miał a najlepiej ma
    temp. 39 stopni (do czerwca ur było 38). Ta temp jet kluczowa. W przypadku
    odmowy...997 + 160kk... Ale tel musi wykonać pacjent.
    Powyższe dotyczy pacjenta indywidualnie zgłaszającego się na SOR - karetka
    nie jest tu potrzebna, a w zasadzie niepożądana no bo w karetce wszak
    "udzielana jest mu pomoc".