    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co to za sztuczka kulsonariacka w bandyckim państwie?
    Date: Sun, 21 Apr 2024 21:55:38 +0200

    > Nie wiem, ale ufam, że mieli swój powód do takiego postępku.

    Tak - to ma sens, tyle że bardzo mocno ukryty:P

    > To trudno teraz nawet dyskutować, jakie wówczas były statystyki.

    Statystyki czego?

    > Cóż. Kiedyś było ORMO i wiele osób ich nie lubi. Przy czym uważam, że
    > skoro tam nie wolno było jeździć rowerami, to za godne docenienia
    > uważam, ze ktoś zwracał na to uwagę rowerzystom.

    To jesteś wyjątkiem, bo jak ktos błyśnie światłami że tu nie wolno za
    szybo jeżdzić to twoi koledzy piany dostają i coś o mandatowaniu za
    niewłaściwe używanie świateł wspominają:P

    Komendanturze nie wierzyłeś?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!