    Subject: Re: Blokowanie ulicy przez
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <60708bc2$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <607098d4$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Fri, 9 Apr 2021 21:23:34 +0200

    W dniu 09.04.2021 o 20:11, Michal Jankowski pisze:

    > Nie. Bez dodatkowego egzaminu możesz ciągnąć przyczepę LEKKĄ. Czyli taką
    > do 750kg.

    Nie.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[...]

    Czyli możesz "inną niż lekka", pod warunkiem, że zespół pojazdów łącznie
    NIE przekracza 3,5 t.

    Dodatkowy egzamin dopiero, gdy przyczepa nie jest lekka i łączna masa
    zespołu >3,5 t i <4,25 t

    Przy przyczepie lekkiej po prostu nie ma tego warunku.

[...]

    1) przyczepa lekka 750 kg + pojazd 3,5 t = 4250 kg
    2) inna niż lekka + pojazd, łącznie nie więcej niż 3,5 t.

    Dodatkowy egzamin:
    3) inna niż lekka + pojazd, przekracza 3,5 t i nie większa niż 4,25 t

    Pozdrawiam
    Piotr