  • 1. Data: 2022-01-01 20:27:53
    Temat: Re: Analiza "prawna" z Onet - Prezydent sprawił że LexTVN będzie zbędne [Niemieckie media w Polsce donoszą]
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-31-grudnia-2021 o 12:43, Kviat pisze:
    > Jak najbardziej zakazuje. Ale nie ma prokuratora z jajami, który by się
    > odważył te prawa wyegzekwować. W normalnym kraju media Rydzyka już dawno
    > poszłyby z torbami.

    A jaki kraj masz na myśli?
    Marzy Ci się Rosja Putina nad Wisłą?

    No właśnie. Krytykują za warczenie na unię sugerując poparcie dla
    putinowskich mediów a tu się okazuje że w kwestii wolności słowa mają z
    to samo zdanie.

    "Jeśli ktoś w mediach chce się nam sprzeciwiać to te media trzeba ZAMKNĄĆ"

    Wyborne ;)

  • 2. Data: 2022-01-02 12:14:15
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.01.2022 o 20:27, _Master_ pisze:

    > A jaki kraj masz na myśli?

    Normalny.

    > No właśnie. Krytykują za warczenie na unię

    Nie. Nie za to media rydzyka powinny być zlikwidowane.
    Pisałem za co i nie będę powtarzać, bo udajesz, że nie zauważyłeś.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr