  • Data: 2021-06-10 23:57:56
    Temat: Re: 4500 zł. miesięcznie na dziecko
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2021 o 09:41, J.F pisze:

    > Tylko .. wyciecia ani badania pakiet mini nie obejmuje, trzeba
    > zaplacic ekstra. No i nie wiem:
    > -fachowe podejscie,
    > -troska o pacjenta,
    > -czy naciaganie na inne uslugi ?

    Obstawiam standard po prostu czyli dwa pierwsze. Ja miałem w pakiecie
    badanie histopatologiczne i też zrobili.

    > Lekarz ... nawet nie wiem, czy widzi u siebie rodzaj pakietu,

    Rodzaju to chyba nie albo niewiele mu to mówi.

    > moze
    > nieslusznie podejrzewam, moze leczy najlepiej jak potrafi, i nie wie,
    > czy naciaga pacjenta na dodatkowe pieniadze, czy robi niepotrzebne
    > koszty.

    Tak obstawiam - mi parę razu mówił co należy zrobic i żeby w portalu
    pacjenta sprawdzić czy bezpłatne.

    > No ale teraz popatrzmy na panstwowe/NFZ ... masz jakas umowe?
    > Nie wiadomo co obejmuja, czego nie obejmuja,

    To akurat wiadomo - koszyk świadczeń gwarantowanych.

    > w jakim terminie :-)

    A tego już nie - zupełnie jak u prywaciarza:P

    > Ogolnie jednak bardzo duzo obejmuja, tylko czemu jest pelno zbiorek na
    > "niezbedne" operacje u dzieci za granica ...

    Głównie dlatego, że lekarze nie chcą się ich podejmować bo w ich ocenie
    ryzyko jest zbyt wysokie albo ktoś wierzy że ciut lepsza procedura mu
    pomoże, albo eksperymentalna. Albo... idzie tak naprawdę do znachora w
    stanach co go naciąga, ale człowiek się chwyta wszystkiego.

    > No i czemu leczenie prywatne w Polsce kwitnie, skoro mamy takie
    > wspaniale ubezpieczenie panstwowe.

    A tego nikt nie napisał. Ale jak poważnie zachorujesz to jest lepsze niż
    prywatne.

    --
    Shrek