  • 1. Data: 2003-11-21 12:56:37
    Temat: Proces cywilny czy nie w sprawie przywrocenie do pracy?
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Sad Pracy orzekl przywrocenie do pracy. Pracodawca nie respektuje tego wyroku.
    Wobec tego mam prawo wniesc wniosek o egzekucje wykonania wyroku do Sadu
    Rejonowego. Pytanie: do jakiego wydzialu, pracy czy cywilnego? Jesli do
    cywilnego, to bede musial placic? Jesli placic to kiedy, przy wnoszeniu wniosku
    czy na koncu?

  • 2. Data: 2003-11-21 14:22:30
    Od: "Bogdan" <b...@w...pl>

    Przejdz sie do Panstwowej Inspekcji Pracy, w kazdym miescie jest jej
    inspektorat.

  • 3. Data: 2003-11-21 17:01:38
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Przejdz sie do Panstwowej Inspekcji Pracy, w kazdym miescie jest jej
    > inspektorat.

    To jest odpowiedz nie na to pytanie.

  • 4. Data: 2003-11-21 17:01:38
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2003-11-21 18:40:14
    Od: "Robert K" <o...@w...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Rejonowego. Pytanie: do jakiego wydzialu, pracy czy cywilnego? Jesli do
    > cywilnego, to bede musial placic? Jesli placic to kiedy, przy wnoszeniu

    To ci sie moze przydac :)
    Art. 218. § 1. Kto, wykonując czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i
    ubezpieczeń społecznych,
    złośliwie lub uporczywie narusza prawa pracownika wynikające ze stosunku
    pracy lub ubezpieczenia społecznego,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.

    § 2. Osoba określona w § 1, odmawiająca ponownego przyjęcia do pracy, o
    której przywróceniu orzekł właściwy organ,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    roku.

    Pozdr. R.K.

  • 6. Data: 2003-11-21 18:54:38
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > której przywróceniu orzekł właściwy organ,
    >
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do

    Dzieki, ale mi chodzi o to czy wniosek o egzekucje sklada sie w sadzie pracy
    czy w sadzie cywilnym.

  • 7. Data: 2003-11-21 18:54:38
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>