  • 11. Data: 2023-09-26 16:00:43
    Temat: Re: Masowe groby cd.
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.09.2023 o 14:02, Alojzy Gąska pisze:
> [...]
    nagłówkami z zeszłego lata, dotyczącymi odkrycia co najmniej 1300 nieoznakowanych
    grobów zawierających szczątki dzieci ze szkoły rezydencjalnej, oto co nam pozostało.

    > ctrl+v z innej grupy świeże

    Nooo... bo jak ctrl+v i do tego świeże, to na bank prawdziwe.
    I wzeszło słońce, a wszystkie świry mają równoczesny orgazm.

    > Podawali wiadomosci i rezultaty z eskawacji grobow tych residential schools na
    terenie jednego z rezerwatow.
    > Razem z wywiadami oraz obszernym materialem video. Rozkopano i przesiano przes
    sita 17
    > domniemanych grobow dzieci wczesniej zidentyfikowanych radarem. Rezultat badan -
    0.
    > Nie znaleziono zadnych szczatkow.

    https://www.cbc.ca/news/canada/british-columbia/deni
    alists-tried-to-access-unmarked-gravesite-tkemlups-r
    eport-1.6879980

    https://osi-bis.ca/wp-content/uploads/2023/06/OSI_In
    terimReport_June-2023_WEB.pdf

    Kilku faszystowskich oszołomów z łopatami, w nocy, poszło sobie pokopać
    żeby coś udowodnić i udowodnili, że nic nie wykopali.
    Pełne zaskoczenie.

    Nie przejmuj się, nie jesteś pierwszym świrem łykającym bez popijania te
    faszystowskie śmieci z fakeportali, które linkują same do siebie, że
    niby tak dużo jest informacji na ten temat, więc na bank są wiarygodne...
    Liczą kliknięcia, a potem się z ciebie śmieją.
    I nie wiadomo kto jest groszy. Te gnidy, które z wyrachowaniem te
    portale tworzą, czy te, które się spuszczają czytając to gówno.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 12. Data: 2023-09-26 20:09:10
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    > Kilku faszystowskich oszołomów z łopatami, w nocy, poszło sobie pokopać
    > żeby coś udowodnić i udowodnili, że nic nie wykopali.
    > Pełne zaskoczenie.

    Raczej to, znaczy z dnia dzisiejszego.
    https://www.cbc.ca/newsinteractives/features/pine-cr
    eeks-search

    Bo podobno w piwnicy miały leżeć. Setki, tysiące ciał.
    A tu paczaj, 0 kostek.

> [...]
    > niby tak dużo jest informacji na ten temat, więc na bank są wiarygodne...
    > Liczą kliknięcia, a potem się z ciebie śmieją.

    j. w linku.

    OT.
    Rząd dał big kasę na poszukiwania, tak więc szukają.

  • 13. Data: 2023-09-26 20:27:08
    Temat: Re: Masowe groby cd. (Kviat w ekstazie & "ż" ściema)
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > A kościół spłonął, czy nawet kilka :-)

    Ludków można dobrze nakręcić.

    > Spisek rządu? :-)

    Takie tam zachowania stadne. Jeden chlapnie i reszta za nim.

    > Ale nasuwa mi sie jeszcze jedna hipoteza. Georadar wykrywa jakies
    > substancje po rozkładzie ciała. Ciala sie rozlozyly dobrze, ale
    > substancje zostały. Georadar widzi, a sito nie ..

    Georadar łapie tylko sygnał odbity i mierzy tłumienie.

    > Tylko zaraz - chrzescijanska szkola powinna pochować w trumnie.

    Nie wiem.

    > No tak, ale jak żadnych kosci nie było, to nie ma sie co dziwic,
    > ze i zadnych sladów nie ma :-)

    Nagłówki gazet.
    160 nieoznaczonych grobów ....
    751 nieoznaczonych grobów ....

    Ok, no to sprawdzamy:)

  • 14. Data: 2023-09-27 01:18:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-26, Alojzy Gąska <g...@g...com> wrote:

    > Raczej to, znaczy z dnia dzisiejszego.
    > https://www.cbc.ca/newsinteractives/features/pine-cr
    eeks-search

    Nb. to jest co cbc opublikował w 2021:
    https://www.cbc.ca/news/canada/ground-radar-technolo
    gy-residential-school-remains-1.6049776

    Wcale nie jest kategorycznie powiedziane, że tam są jakiekolwiek groby.
    Wszystko to bardzo ostrożne komentarze i wątpliwości, czy się da coś w
    ogóle stwierdzić.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2023-09-27 12:49:30
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Nb. to jest co cbc opublikował w 2021:
    > https://www.cbc.ca/news/canada/ground-radar-technolo
    gy-residential-school-remains-1.6049776

    Między tymi miejscami (twoje vs moje) jest jakieś 2000 km więc łaskawie pierw sprawdź
    co chcesz napisać,
    a później pisz. Tak, tylko Kanada się zgadza, w twoim i moim jest Kanada i na tym
    podobieństwa się kończą.

    > Wcale nie jest kategorycznie powiedziane, że tam są jakiekolwiek groby.
    > Wszystko to bardzo ostrożne komentarze i wątpliwości, czy się da coś w
    > ogóle stwierdzić.

    Wiecej czytać i mniej pisać.

  • 16. Data: 2023-09-27 13:01:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-27, Alojzy Gąska <g...@g...com> wrote:

> [...]
    sprawdź co chcesz napisać,
    > a później pisz. Tak, tylko Kanada się zgadza, w twoim i moim jest Kanada i na tym

    Sądzisz, że georadar działa inaczej w twoim miejscu? W ogóle wiesz jak
    to działa? To są pytania retoryczne, na które nie oczekuję od ciebie
    odpowiedzi.

    > Wiecej czytać i mniej pisać.

    Udzielający takich rad zwykle sami mają deficyty z zakresu rad, których
    udzielają. Jesteś tego tak dobitnym przykładem, że nawet nie dotarło do
    ciebie co z tego artykuły dla twojej małej krucjaty wynika.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2023-09-27 20:24:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Sep 2023 16:00:43 +0200, Kviat wrote:

> [...]
    terimReport_June-2023_WEB.pdf

    > Kilku faszystowskich oszołomów z łopatami, w nocy, poszło sobie pokopać

    A dlaczego "faszystowskich"?

    > żeby coś udowodnić i udowodnili, że nic nie wykopali.
    > Pełne zaskoczenie.

    Czyli co - spisek "denialistów"?
    Wykopali, ale schowali, i teraz mówią, ze nic nie znaleźli ?

    J.

  • 18. Data: 2023-09-28 13:52:35
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 27.09.2023 o 20:24, J.F pisze:

    alists-tried-to-access-unmarked-gravesite-tkemlups-r
    eport-1.6879980

    terimReport_June-2023_WEB.pdf

    > A dlaczego "faszystowskich"?

    Zgadnij.

    > Czyli co - spisek "denialistów"?
    > Wykopali, ale schowali, i teraz mówią, ze nic nie znaleźli ?

    Jak z dzieckiem...
    Jakbyś poszedł kopać, w nocy, żeby nic nie wykopać, to też byś chował
    to, czego nie wykopałeś?

    Idź w nocy na pobliski cmentarz, zacznij kopać w alejce, przesiej piasek
    przez sitko, a potem daj newsa do faszystowskich portali, że właśnie
    udowodniłeś, że ani na tym cmentarzu, ani na innych nic nie ma.

    Masz jeszcze jakieś głupie pytania?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 19. Data: 2023-09-28 14:06:17
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    > Idź w nocy na pobliski cmentarz, zacznij kopać w alejce, przesiej piasek
    > przez sitko, a potem daj newsa do faszystowskich portali, że właśnie
    > udowodniłeś, że ani na tym cmentarzu, ani na innych nic nie ma.

    Motasz i kręcisz na każdym kroku. Kopali spadkobiercy/dzieci ludków ze szkół,
    kopali za państwową kasę więc im zależało na wyniku pozytywnym.
    Miał być 1300 grobów. Tyle ni ma.
    Miało być 751, też tyle ni ma.
    Miało być 160 i też tyle ni ma.

    Kopali nie w alejkach tyko w miejscach o których pisali twoi "ż" lewaccy fumfle.
    Niektórzy sprawdzają to co "ż" lewicy ulęgnie się w ich łbach.
    Skąd Twoje oburzenie? Czekaj na następne wykopki, będzie fajnie.
    Być może cała akcja zostanie odwołana, ale o tym też poinformuję.

    Trzym się cieplutko.