  • 1. Data: 2009-09-18 06:57:18
    Temat: Komplikacje z wydatkami na cele mieszkaniowe
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Byłem z tym na p.s.prawo.podatki, niestety bez odzewu.
    Może tutaj mi ktoś pomoże?

    OPIS SYTUACJI:
    Sprzedaję mieszkanie nabyte w drodze spadku w tym roku
    (diabli wzięli ulgę meldunkową).
    Spłacam z żoną wspólny kredyt mieszkaniowy (kwota A).
    Pani B spłaca inny kredyt mieszkaniowy (kwota B).

    Zamierzam zgłosić do US że chcę przenaczyć na cele
    mieszkaniowe kwotę A+B,
    Potem:
    - spłacam kredyt z żoną.
    - rozwodzę się i żenię z panią B.
    - spłacam kretyt pani B

    PYTANIA:
    1. Gdzie znaleźć możliwie dokładną i aktualną informację,
    co jest uważane za wydatek na cele mieszkaniowe (jakie
    musi spełniać warunki).
    2. Jaka jest szansa, że US uzna mi kwotę B.
    3. Czy w celu 2. może coś pomóc zrobienie ślubnej intercyzy,
    (albo darowizny po ślubie?)
    że mieszkanie i kredyt B jest naszą wspólną własnością
    z panią B.

    że mieszkanie B i kredyt są nasza wspólną własnością?

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka