  • 91. Data: 2024-04-14 21:33:49
    Temat: Re: Kara dla nieletnich
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2024 21:23:40 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Dziecko nie musi być dziewczynką. Może też być chłopczykiem. Mam Ci
    > tłumaczyć?
    A co to ma do rzeczy?

    > Dlaczego kobieta powinna decydować o losie innego człowieka (chłopczyka)
    A co to ma do rzeczy?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 92. Data: 2024-04-14 21:34:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2024 17:47:47 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Co na Twojej ziemi to Twoje?

    Analogia godna przedszkolaka :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 93. Data: 2024-04-14 21:35:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 20:51, Shrek pisze:

    > Akurat mają. Zdecydowana większość jest za powrotem do kompromisu a
    > niemal połowa do 12 tygodnia.

    A jak będzie w głosowaniu sejmowym? i to po wygranej przez lewą stronę.

    Wszyscy wiemy że w tej komisji obrady będą do jesieni i nic z tego nie
    będzie.

  • 94. Data: 2024-04-14 21:37:03
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 20:51, Shrek pisze:
    > W sumie to ty dzwonisz mały hipokryto:P

    Jesteś w mylnym błędzie.

    (w mordę chyba zacznę robić dopiski bo jakiś jełop nie słyszał nigdy
    tego u Bolka)

    Ty chcesz zmiany. Użyj argumentów. Próbuj może mnie przekonasz ;-)

  • 95. Data: 2024-04-14 21:39:07
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > A co nam daje jakiekolwiek prawo, myślicielu głęboki?

    Pewnie ta pani z dyskusji w kanale ZERO co nazywała ciążę pasożytem.

    Serio. Tak powiedziała niby inteligentna, wykształcona kobieta.

  • 96. Data: 2024-04-14 21:49:54
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 2024-04-14 o 16:59, _Master_ pisze:

    > Czyż? ;-)

    Duże media to nie tylko TV, ale też radio, nawet regionalne, gazeta,
    portal informacyjny.

  • 97. Data: 2024-04-14 21:57:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2024 21:39:07 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Pewnie ta pani z dyskusji w kanale ZERO co nazywała ciążę pasożytem.
    >
    > Serio. Tak powiedziała niby inteligentna, wykształcona kobieta.

    Na tym poziomie to idź se gadać z Filipkiem czy Animką.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 98. Data: 2024-04-14 22:01:55
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 2024-04-14 o 13:43, Wiesiaczek pisze:

    > Dobrze, że nie ojciec :)

    Dlaczego?
    Nie znam się wogóle na kościele, brat to szanuje, czasem mi coś opowie
    gdy się spotykamy, ale ksiądz jest obywatelem kraju. Brat nie ma żadnego
    dokumentu, że jest księdzem, ma dowód osobisty, paszport, prawo jazdy...
    Dla mnie on nie jest księdzem, a ja uważam, że on po prostu pracuje w
    kościele. Nosi to coś białe na szyi, ale ubiera się normalnie.
    Kiedyś byłam u niego w kościele, ale nie z powodu potrzeby duchowej, a
    ze zwykłej babskiej ciekawości. Przyszedł jakiś inny na czarno ubrany,
    brat mi go przestawił jako ksiądz jakiś tam, wymienił jego imię, a ja mu
    powiedziałam "Dzień dobry Panu".

    Chyba w Islamie jest zakaz wstępu niewiernym do meczetu i wcale mnie nie
    interesuje co jest w środku. Tu kościoły są otwarte dla wszystkich, więc
    niech ci ubrani na czarno i w tych czepkach purpurowych czy czerwonych
    nie dziwią się, że przychodzą niewierni i nie wiedzą jak się zachować,
    kiedy klęknąć, kiedy zrobić znak ręką a kiedy nie.

  • 99. Data: 2024-04-14 22:37:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 21:28, _Master_ pisze:

    > Bo lubię się wyśmiewać z niemocy aborcyjnych aktywistów.
    >
    > Chcesz mnie łapać za słówka o embrionie i gospodarce?

    Jasne - zawsze lubię pisać wprost jakim jesteś hipokrytą:P
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 100. Data: 2024-04-14 22:42:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 21:14, _Master_ pisze:

    > Gdzie skłamałem?

    "Jest obowiązek bo nauka twierdzi że człowiek jest indywidualnym
    osobnikiem swojego gatunku już od momentu poczęcia."

    Nie wiem czy skłałeś - zapytalem czy masz jakieś wspacie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!