  • 11. Data: 2009-07-17 09:38:40
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Herald pisze:

    > W tych twoich wyśnionych USA to za taką akcję policjanci by dostali awans
    > nawet. Spróbuj nie wykonać polecenia policjamstra :)

    > Dlaczego nie zatrzymali się do kontroli tylko podjęli ucieczkę? Dlaczego po
    > pierwszym/pierwszych strzałach nie zatrzymali się, że jednak to nie zabawa
    > tylko kontynuowali ucieczkę?

    No właśnie, dlaczego? Jakby nagle ktoś do Ciebie zaczął strzelać, to
    być się zatrzymał, czy uciekał?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2009-07-17 09:45:48
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 11:38:40 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > No właśnie, dlaczego? Jakby nagle ktoś do Ciebie zaczął strzelać, to
    > być się zatrzymał, czy uciekał?

    Liwiusz, naprawdę wietrzysz dziejowa teorię spisku że kolejny z rzędu sąd
    uniewinnia od stawianych zarzutów policjantów?
    Sprawa była głośna, medialna - wydaje Ci się że sąd w jakiś "dziwny sposób"
    by "chciał ukręcić sprawie łeb"?
    Nie wierzę w takie bajki - sprawa jest zbyt "publiczna".

  • 13. Data: 2009-07-17 09:56:02
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 11:35:49 +0200, Herald napisał(a):

    > W tych twoich wyśnionych USA to za taką akcję policjanci by dostali
    > awans nawet. Spróbuj nie wykonać polecenia policjamstra :)

    Policjanta nieumundurowanego i wysiadającego z nieoznakowanego samochodu?

    > Dlaczego nie zatrzymali się do kontroli tylko podjęli ucieczkę? Dlaczego
    > po pierwszym/pierwszych strzałach nie zatrzymali się, że jednak to nie
    > zabawa tylko kontynuowali ucieczkę?

    A gdyby na ciebie napadło kilku żbirów i zaczęło do ciebie strzelać, to
    zatrzymałbyś się żeby im to ułatwić?

  • 14. Data: 2009-07-17 09:56:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Herald pisze:

> [...]
    > by "chciał ukręcić sprawie łeb"?
    > Nie wierzę w takie bajki - sprawa jest zbyt "publiczna".

    Mało to publicznych spraw zostało ukręconych? Jak choćby sprawa
    agenta Marka J***a, gdzie sądy dwóch instancji stwierdzały, że był
    agentem (były dowody na piśmie), a sąd najwyższy ukręcił sprawę
    orzekając, że "Marek Jurek oczywiście nie był agentem SB" - to
    "oczywiście" było niezbędne. SN może sam wydać wyrok tylko wtedy, gdy
    sprawa jest "oczywista"; w przeciwnym razie musi cofnąć proces do I
    instancji - a tam znów by orzeczono zgodnie z prawdą...

    Albo sprawa Janusza L************o - sprzedał fabrykę kolesiom niemal
    za darmo (za roczne zyski tej fabryki, w dodatku płatne z dołu), sąd
    stwierdził, że było to nieprawidłowe i doszło do zaniedbań, ale samego
    podsądnego uniewinnił.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2009-07-17 10:41:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Gość, którego myśleli, że ścigają, podejrzany był o zabicie policjanta.
    > To była zwykła egzekucja i nawet jak myśleli, że strzelają do właściwego
    > gostka, to w dupie mieli, że obok siedzi niewinna osoba. Też ją
    > rozstrzelali. Sąd też miał to w dupie.

    rozumiem ze jestes naocznym swiadkiem?
    bo mi sie wydaje ze opierasz sie tylko na doniesieniach medialnych, czyli na
    niczym

  • 16. Data: 2009-07-17 10:44:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > No właśnie, dlaczego? Jakby nagle ktoś do Ciebie zaczął strzelać, to być
    > się zatrzymał, czy uciekał?

    ty tez myslisz ze jestes szybszy od kuli?

  • 17. Data: 2009-07-17 10:46:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > wiadomości news:h3pgqv$fkm$1@news.onet.pl...

    > ty tez myslisz ze jestes szybszy od kuli?

    Nie, tylko trudniej jest trafić, jak ktoś ucieka, niż stoi. Ponadto
    prawdopodobieństwo trafienia maleje podczas trwania ucieczki, podczas
    gdy przy staniu w miejscu nie zmienia się.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2009-07-17 10:47:26
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 11:56:22 +0200, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > za darmo (za roczne zyski tej fabryki, w dodatku płatne z dołu), sąd
    > stwierdził, że było to nieprawidłowe i doszło do zaniedbań, ale samego

    Tu się ewidentnie przypierdzielasz. Po pierwsze nie wiadomo jak było ;-)
    a po drugie -- zawsze lepiej jeśli przedsiębiorstwo ma prywatnego
    właściciela.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 19. Data: 2009-07-17 10:49:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie, tylko trudniej jest trafić, jak ktoś ucieka, niż stoi. Ponadto
    > prawdopodobieństwo trafienia maleje podczas trwania ucieczki, podczas gdy
    > przy staniu w miejscu nie zmienia się.

    czynisz zalozenie, w duzej mierze bledne, ze ktos strzela aby zabic, w tym
    momencie, jakby ich cieli zabic, to by nawet nie ruszyli z miejsca,
    rozwalili by ich w aucie, tymczasem mieli na tyle duzo czasu, ze zaczeli
    uciekac, a to znaczy, ze jakby sie zatrzymali, to i strzaly by ustaly,
    proste jak konstrukcja cepa

  • 20. Data: 2009-07-17 10:51:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > Tu się ewidentnie przypierdzielasz. Po pierwsze nie wiadomo jak było ;-)
    > a po drugie -- zawsze lepiej jeśli przedsiębiorstwo ma prywatnego
    > właściciela.

    Też uważam, że lepiej w prywatnych niż w państwowych rękach, z
    drugiej jednak strony firmy powinny być sprzedawane na licytacji - temu
    kto da najwięcej, a nie rozdawane za pół ceny "byle by tylko sprzedać" i
    pod stołem wziąć różnicę do realnej ceny.

    --
    Liwiusz