    From: Julian <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jaka tresc notarialnej umowy sprzedazy nieruchomosci
    Date: Sat, 15 Feb 2003 03:32:57 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@pa34.legnica.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam,

    Chodzi o to, ze notariusz chce wpisac do umowy punkt, wg ktorego ja
    sprzedaje nieruchomosc za 50 tys. zl, chociaz mam otrzymac od
    kupujacego 40 tys. zl. Notariusz tlumaczy to tym, ze dodal wartosc
    hipoteki, ktora nieruchomosc jest obciazona. Uwazam, ze umowa nie
    powinna zawierac zadnych nieprawdziwych danych. Jesli sprzedaje za 40
    tys. to nie moze byc, ze za 50 tys.

    Moze ktos przeslac jakies przykladowe umowy?

    pozdrawiam

    julian