  • 11. Data: 2020-01-16 12:59:52
    Temat: Re: Czy za nazwanie kogoś BOLSZEWIKIEM należy się proces?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-16 o 00:54, sundayman pisze:
    > Mam namiar na wybitnego psychiatrę. Osoba z wielkim doświadczeniem i
    > dorobkiem. Parę znajomych poleca jako bardzo skutecznego. Mogę podesłać.

    Chcesz pomóc sędziom czy stacji tvn?

  • 12. Data: 2020-01-18 09:13:35
    Od: Runt <r...@a...po>

    W dniu 2020-01-14 o 20:46, z pisze:
    > Właśnie tvn szkaluje 3 posłów nazywając ich "młodymi wilkami" Padło też
    > określenie "młode bolszewiki"
    >
    > Czy to wystarczy wg dzisiejszej wykładni aby pozwać w ochronie dóbr
    > osobistych?
    >
    > Podano ich konkretne nazwiska. Pewna sędzia wygrała ostatnio proces za
    > określenie "złodzieje" bez skonkretyzowania o kogo chodzi.
    >
    > Jak to dzisiaj jest?
    >
    > PS. Przypierdolili się nawet do ich ubioru.
    >
    > Czy to już jest dyskryminacja i mowa nienawiści?

    Czy nazwanie kogoś "kanaliami" jest oszczerstwem czy nie?
    Czy nazwanie kogoś "mordami zdradzieckimi" jest oszczerstwem czy nie?
    Czy nazwanie kogoś "glistą ludzką" jest oszczerstwem czy nie?

    --
    Runt

    "Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

  • 13. Data: 2020-01-18 10:01:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.01.2020 o 09:13, Runt pisze:

    > Czy nazwanie kogoś "kanaliami" jest oszczerstwem czy nie?
    > Czy nazwanie kogoś "mordami zdradzieckimi" jest oszczerstwem czy nie?
    > Czy nazwanie kogoś "glistą ludzką" jest oszczerstwem czy nie?

    To zależy od sądu zawisłego od ministra.

    --
    Shrek