  • 1. Data: 2020-01-14 20:46:17
    Temat: Czy za nazwanie kogoś BOLSZEWIKIEM należy się proces?
    Od: z <...@...pl>

    Właśnie tvn szkaluje 3 posłów nazywając ich "młodymi wilkami" Padło też
    określenie "młode bolszewiki"

    Czy to wystarczy wg dzisiejszej wykładni aby pozwać w ochronie dóbr
    osobistych?

    Podano ich konkretne nazwiska. Pewna sędzia wygrała ostatnio proces za
    określenie "złodzieje" bez skonkretyzowania o kogo chodzi.

    Jak to dzisiaj jest?

    PS. Przypierdolili się nawet do ich ubioru.

    Czy to już jest dyskryminacja i mowa nienawiści?

  • 2. Data: 2020-01-14 21:26:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-01-14 o 20:46, z pisze:
> [...]
    >
    > Jak to dzisiaj jest?
    >
    > PS. Przypierdolili się nawet do ich ubioru.
    >
    > Czy to już jest dyskryminacja i mowa nienawiści?

    Istotne jest czy się przypier... słusznie.
    Jeśli ich postępowanie daje się wpisać w schemat
    przypisywany tejże frakcji, to nie ma się co procesować.
    Jakoś nie przypominam sobie, żeby jakiś polityk procesował
    się o nazwanie głupkiem czy idiotą.

  • 3. Data: 2020-01-14 22:25:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co na to poseł Wilk?

    -----

  • 4. Data: 2020-01-14 22:45:11
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > przypisywany tejże frakcji, to nie ma się co procesować.
    > Jakoś nie przypominam sobie, żeby jakiś polityk procesował

    Ale o nazwanie złodziejem? To było słusznie czy nie słusznie? ;-)
    Osoba która poczuła się tym urażona przyznała się do złodziejstwa i
    wpisała się w schemat?

    Pytanie się mnożą ;-)

    PS.
    Nazwanie osób LGBT "odmieńcami" jest dozwolone bo wpisują się w schemat
    czy można się jednak procesować bo to poniżanie i dyskryminacja?

    Pytania jeszcze bardziej się mnożą ;-)

  • 5. Data: 2020-01-14 22:46:28
    Od: z <...@...pl>

    i Tusk.

    kiedyś Petru ale teraz rolę wiodącego publicysty przejęło słońce peru.

  • 6. Data: 2020-01-15 09:24:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-01-14 o 22:45, z pisze:

> [...]
    > Nazwanie osób LGBT "odmieńcami" jest dozwolone bo wpisują się w schemat
    > czy można się jednak procesować bo to poniżanie i dyskryminacja?

    Nie wiem dlaczego Ci się mnoży.
    Zacznij myśleć, to będziesz miał mniej pytań.

  • 7. Data: 2020-01-15 17:35:09
    Od: z <...@...pl>

    Chyba za trudne pytania zadaję. ;-)

    Wyrok o "złodziejach" wszak zburzył dotychczasowe orzecznictwo.

    Dzisiaj żyjemy w innej Polsce.

    Za nazwanie publicznie polityków ZŁODZIEJAMI mogę być pociągnięty do
    odpowiedzialności CZY NIE?

  • 8. Data: 2020-01-15 18:42:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-01-15 o 17:35, z pisze:
    > Chyba za trudne pytania zadaję. ;-)

    Raczej nie umiesz zadać sensownego pytania.

    > Wyrok o "złodziejach" wszak zburzył dotychczasowe orzecznictwo.
    >
    > Dzisiaj żyjemy w innej Polsce.
    >
    > Za nazwanie publicznie polityków ZŁODZIEJAMI mogę być pociągnięty do
    > odpowiedzialności CZY NIE?

    Jeśli trafisz na takiego, który złodziejem nie jest - lub nie umiesz
    tego udowodnić -
    i będzie mu się chciało bronić swojego dobrego imienia, to tak.
    Myślę, że Cię jednak zignorują.

  • 9. Data: 2020-01-15 19:07:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2020 o 18:42, cef pisze:

    > Jeśli trafisz na takiego, który złodziejem nie jest - lub nie umiesz
    > tego udowodnić -
    > i będzie mu się chciało bronić swojego dobrego imienia, to tak.
    > Myślę, że Cię jednak zignorują.

    Może ja spróbuję:

    Pani była już p.o.remier (stra)szydło jest autorem ustawy, która łamiąc
    dyrektywę rady europy, zezwalała na zwalnianie osób objetych szczególną
    ochroną przed zwolnieniem jak matki korzystające z uprawnień związanych
    z rodzicielstwem. Wzmiankowana pani (stra)szydło została poinformowana o
    fakcie, że ustawa której była autorem, jest wykorzystywana właśnie w
    taki sposób poprzez urzędników rządu pani p.o.remier w randze sekretarza
    stanu pisemnie, ale nie odniosła się osobiście do zarzutów w żaden
    sposób. Jeśli pani (stra)szydło miałaby mnie ochotę pozwać, to może mnie
    znaleźć poprzez sygnaturę akt dostępną na tej grupie - jestem
    pełnomocnikiem. Czekam na kontakt ze strony pani byłej już na szczeście
    p.o.remier.

    Myślisz, że tym razem się odezwie? :P

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-01-16 00:54:09
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > tvn szkaluje 3 posłów nazywając ich "młodymi wilkami"
    Mam namiar na wybitnego psychiatrę. Osoba z wielkim doświadczeniem i
    dorobkiem. Parę znajomych poleca jako bardzo skutecznego. Mogę podesłać.