  • 1. Data: 2008-07-17 21:28:40
    Temat: Czy to legalne działanie?
    Od: Tomek MG <t...@g...pl>

    Bank, reklamujący się w Naszej Klasie wykorzystuje zdjęcia w niej
    zamieszczone do reklamowania swoich produktów.
    I z mojej galerii wzięto sobie zdjątko wykonane przez osobę, która rości
    sobie do niego prawa autorskie.
    Oto przykład:
    http://www.voila.pl/114/pdz00/index.php?get=1&f=1
    Zdjęcie jest podpisane.
    Nie chodzi mi o działania Naszej Klasy, ale o działania banku, który
    bezprawnie wykorzystał to w swojej reklamie.
    Pewnie widzę tę reklamę tylko ja, inni widzą kartę kredytową ze "swoim"
    zdjęciem.

    Czy to legalne?
    Przecież olewa się prawa autora do zdjęcia oraz mój wizerunek.

  • 2. Data: 2008-07-17 21:31:23
    Temat: Re: Czy to legalne działanie?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Tomek MG wrote:

    > Czy to legalne?
    > Przecież olewa się prawa autora do zdjęcia oraz mój wizerunek.

    tylko Ty to widzisz zapewne, nie sprzedaja tego nikomu.

    Tak w ogole to sa jakies reklamy na naszej klasie? Hint - adBlock.

  • 3. Data: 2008-07-17 21:43:48
    Od: Tomek MG <t...@g...pl>

    Papkin pisze:

    > tylko Ty to widzisz zapewne, nie sprzedaja tego nikomu.

    No właśnie mi sprzedali.

    > Tak w ogole to sa jakies reklamy na naszej klasie? Hint - adBlock.

    Nie chodzi mi o odblokowywanie wyskakujących okienek....

  • 4. Data: 2008-07-18 05:29:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 23:28
    (autor Tomek MG
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5odid$jjp$1@inews.gazeta.pl>):

    > Oto przykład:
    > http://www.voila.pl/114/pdz00/index.php?get=1&f=1

    Przecież ten bank jest bez sensu jak lokata. Nawet sami w TV mówili, że
    wysłuchali stada wariatów i dostosowali do nich ofertę.

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2008-07-18 05:30:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 23:31
    (autor Papkin
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <487fba2e$1@news.home.net.pl>):

    > Tak w ogole to sa jakies reklamy na naszej klasie? Hint - adBlock.

    Tak w ogóle to ktoś używa naszej klasy? nawet moja żona się wypisała, bo
    uznała po pół roku, że to nudne.

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2008-07-18 06:28:19
    Od: Tomek MG <t...@g...pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    >
    > Przecież ten bank jest bez sensu jak lokata. Nawet sami w TV mówili, że
    > wysłuchali stada wariatów i dostosowali do nich ofertę.

    Jeden o sensowności Naszej Klasy, drugi o wyskakujących oknach.
    Panowie, jeśli nie potraficie pomóc... to spadajcie na szczaw.

  • 7. Data: 2008-07-18 06:48:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomek MG napisał(a):

    > Jeden o sensowności Naszej Klasy, drugi o wyskakujących oknach.
    > Panowie, jeśli nie potraficie pomóc... to spadajcie na szczaw.

    Jeżeli szukasz pomocy to zadzwoń do PCK...

    j.

  • 8. Data: 2008-07-18 07:44:00
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tomek MG napisał(a):

    > Nie chodzi mi o odblokowywanie wyskakujących okienek....

    Adblock nie służy do blokowania wyskakujących okienek...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 9. Data: 2008-07-18 07:57:53
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tomek MG napisał(a):

    > Czy to legalne?

    Być może Art. 16 ust. 5 oraz Art. 17 Ustawy o prawie autorskim
    i prawach pokrewnych.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 10. Data: 2008-07-18 08:20:17
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Tomek MG"

    > Jeden o sensowności Naszej Klasy, drugi o wyskakujących oknach.
    > Panowie, jeśli nie potraficie pomóc... to spadajcie na szczaw.

    mnie tez zaskoczyło moje własne zdjęcie wklejone na kartę :-)

    Uważam, że to świetny pomysł banku - w końcu nie upowszechniają
    twojego zdjęcia, ale pokazują je tylko tobie
    Skoro przesłałeś zdjecie do "nk" to masz prawo je obejrzec, tyle
    że zobaczyłeś je w zaskakującym miejscu, w którym się tego nie
    spodziewałeś.
    Budowa i uklad strony www nalezy jednak do administratorów
    naszej-klasy - strona pokazała ci twoje zdjęcie w ramce i logo banku
    obok
    *** blad ***