    From: SJS <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Biegły - sąd - wynagrodzenie
    Date: Thu, 03 Apr 2014 09:08:02 +0200

    Jakie przepisy regulują termin wypłaty wynagrodzenia biegłemu?
    Nagminnie mam tak, że czekam od chwili wystawienia rachunku i oddania
    opinii po 6-9 miesięcy.
    Strony jeszcze przed powołaniem biegłego wpłaciły znacznie większe kwoty
    niż rachunki jakie wystawiam a więc przeciąganie po kilka miesięcy
    wypłaty jakoś dziwnie wygląda.
    Ja mam na napisanie opinii 30 dni od chwili gdy dostanę akta.
    Napisanie opinii to nie tylko czas poświęcony ale także, telefony,
    internet, drukarka, komputer itp koszty - także dojazdów.
    Niby dlaczego mam udzielać pożyczki na wiele miesięcy sądownictwu?
    Czy mnie jak nie zapłacę w porę abonamentu za telefon, raty za komputer,
    itp to przedłużą mi płatność o pół roku?
    Co się do pierona dzieje w ostatnich latach z sądownictwem?
    Jak jestem 27 lat biegłym to tak jak jest od 3-4 lat nie było.
    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.