  • 21. Data: 2022-07-31 10:39:53
    Temat: Re: Akt poświadczenia dziedziczenia na odległość...
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.07.2022 o 09:55, Shrek pisze:
    > Byłem raz świadkiem jak dęntystka dłubała w klientowi w zębach i
    > narzekała,ze te pielęgniarka z góry tak bezmyślnie zaparkowały samochód.
    > Napewno ona... Po wszystkim koleś się przyznał że to jego clio;)

    Nie można wykluczyć, że właściciel zębów, w których dłubano wcześniej by
    się przyznał do niewłaściwego zaparkowania, a nawet poseł i
    przeparkował, ale z "rozdziawioną gębą" to jest trochę kłopotliwe :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2022-07-31 10:58:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie można wykluczyć, że właściciel zębów, w których dłubano wcześniej by
    > się przyznał do niewłaściwego zaparkowania, a nawet poseł i
    > przeparkował, ale z "rozdziawioną gębą" to jest trochę kłopotliwe :-)

    Tak czy inaczej było zabawne. Co ciekawe klient od samochodu też był
    rozbawiony (znaczy jak już wstał z fotela;))

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2022-07-31 11:12:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.07.2022 o 10:58, Shrek pisze:
    > Tak czy inaczej było zabawne. Co ciekawe klient od samochodu też był
    > rozbawiony (znaczy jak już wstał z fotela;))

    Takie sytuacje bywają czasem zabawne. niewiele osób wie, co robię tak
    naprawdę i czasem śmiesznie bywa, jak zaczynają rozmawiać o pewnych
    rzeczach nieświadomi tego. Ja tam spokojnie potrafię oddzielić życie
    prywatne od służbowego, ale ta panika w oczach, jak się nagle dowiadują
    jest bezcenna.

    --
    Robert Tomasik

  • 24. Data: 2022-08-02 05:47:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-31, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Szacunek dla prawnika, że odmówił, zamiast naciągnąć klienta na koszty.
    > I takich profesjonalistów ja szanuję. Ściganie ich uważałbym za głupotę.

    Nie znasz okoliczności sprawy, ale prawnicy mówisz zasłużyli na peany? :)

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2022-08-02 11:50:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nie znasz okoliczności sprawy, ale prawnicy mówisz zasłużyli na peany?:)

    Nie znam i do niczego nie jest mi to potrzebne. Szanuję to, że prawnik -
    po zapoznaniu się ze sprawą uznał - że nie ma pomysłu, jak przekonać do
    racji klienta (potencjalnego) sąd i nie ciągnął od niego kasy, tylko
    odmówił. To naprawdę jest bardzo rzadkie, a pożądane. Wiele razy
    spotykam się z tym, że adwokat bierze sprawę i ciągnie kasę, choć
    naprawdę "gołym okiem" widać, że tu nic się nie da wymyślić.

    Co więcej, nikt nie jest doskonały i prawnicy miewają swoje
    specjalizacje. To, że jeden, czy drugi nie ma pomysłu, jak to wygrać, to
    nie znaczy, że trzeci, albo kolejny tego nie wygra, albo że ci poprzedni
    byli szczególnie gorsi. Jak adwokat odmawia, to warto go zapytać, czy
    nie ma pomysłu, kto by się tego podjął. Bo prawnicy przeważnie między
    sobą wiedzą, który z adwokatów (czy radców prawnych) w czym się
    specjalizuje.

    --
    Robert Tomasik

  • 26. Data: 2022-08-03 03:08:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > racji klienta (potencjalnego) sąd i nie ciągnął od niego kasy, tylko
    > odmówił. To naprawdę jest bardzo rzadkie, a pożądane. Wiele razy

    Nie masz żadnych podstaw, żeby uznać, że to były jego motywy. 10 olało
    zupełnie, jeden dopytał i zamilkł. W tej chwili jestem już wplątany w
    jedną sprawę administracyjną z powodu problemu, w rozwiązaniu którego
    potrzebowałem pomocy. Zwyczajnie, gówniana sprawa gdzie trzeba popisać i
    pochodzić z małą perspektywą zysku, a nie jakieś szlachetne działanie.
    Nic skomplikowanego, zaręczam. Po prostu potrzebowałem pełnomocnika bo
    nie ma mnie na miejscu.

    --
    Marcin