  • 11. Data: 2022-07-22 09:57:56
    Temat: Re: Akt poświadczenia dziedziczenia na odległość...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > O, ciekawa informacja.
    > Ale czy:
    > - może "nie umnieć"?

    Nie może.

    > - ma ograniczony termin wykonania?

    Nie chce mi się szukać. Pewnie terminu w dniach nie ma - do oceny sądu.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2022-07-22 12:47:49
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 22.07.2022 o 09:57, Liwiusz pisze:

    > Nie może.

    Nie mamy pańskiego płaszcza.

    MJ

  • 13. Data: 2022-07-22 17:41:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-07-22 o 12:47, Michał Jankowski pisze:

    > Nie mamy pańskiego płaszcza.

    Jest możliwość skargi na odmowę dokonania czynności przez notariusza.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2022-07-22 18:42:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2022 o 17:41, Liwiusz pisze:

    > Jest możliwość skargi na odmowę dokonania czynności przez notariusza.

    Z tym że to mało rozwiązuje problem - to trochę tak jakby się odwołać do
    sądu że dentysta nie chce ci czegoś zrobić, wygrać i usiąść w fotelu
    czekjąc na tego dentystę co go sąd zmusił:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2022-07-23 02:11:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Z tym że to mało rozwiązuje problem - to trochę tak jakby się odwołać do
    > sądu że dentysta nie chce ci czegoś zrobić, wygrać i usiąść w fotelu
    > czekjąc na tego dentystę co go sąd zmusił:P

    Czy to "nie może" dotyczy tylko notariuszy? Miałem kiedyś potrzebę
    wynajęcia prawnika przy kłopotach z agentem nieruchomości. Kwota
    kłopotów duża nie była (kilka tys.). Na ponad 10 firm z którymi się
    skontaktowałem, żadna nie była zainteresowana. I co wtedy? Nawet jeśli
    "nie może" to mam ich wszystkich skarżyć?

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2022-07-23 08:05:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > skontaktowałem, żadna nie była zainteresowana. I co wtedy? Nawet jeśli
    > "nie może" to mam ich wszystkich skarżyć?

    No ale to dalej nie rozwiązuje problemu - przecież jak ich zmusisz to
    przewalą ci sprawę z premedytacją:)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2022-07-23 11:12:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 23 lipca 2022 o 08:05:31 UTC+2 Shrek napisał(a):
    > No ale to dalej nie rozwiązuje problemu - przecież jak ich zmusisz to
    > przewalą ci sprawę z premedytacją:)

    Śmiech przez łzy, bo to właśnie kwintesencja i źródło "polskości'.
    Przegrasz, ale inni też będą mieli źle.
    Tyle że nie dociera, że również twoje dzieci.
    Cóż, setki lat niewolniczej selekcji, bo panowie w powstaniach i na wojnie wyginęli.
    Tak samo upadła Sparta.

    Ale co tam, za 50 lat i tak wszyscy będą skośnoocy.
    Jedyna nadzieja, że może język polski przetrwa i ktoś będzie potrafił odczytać
    archiwum polskiego usenetu - ostatnio widziałem idą takie 3 nieduże mangi, z 10-12
    lat (na Szczęśliwicach, tam podobno zagłębie wietnamskie) - i gadają - między sobą, a
    po polsku...

  • 18. Data: 2022-07-31 05:43:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No ale to dalej nie rozwiązuje problemu - przecież jak ich zmusisz to
    > przewalą ci sprawę z premedytacją:)

    No niewiele się to różni od odmowy wykonania każdej inne usługi, nie?
    Jak się sam nie podłożysz i nie oświadczysz czegoś głupiego wprost, to
    prawie zawsze można się wykręcić.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2022-07-31 09:55:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No niewiele się to różni od odmowy wykonania każdej inne usługi, nie?

    No. Ja tam słyszałem że nie należy w szczególności wkurwiać dentysty i
    tatuażysty. Ale notarisza chyba też słabo...

    Byłem raz świadkiem jak dęntystka dłubała w klientowi w zębach i
    narzekała,ze te pielęgniarka z góry tak bezmyślnie zaparkowały samochód.
    Napewno ona... Po wszystkim koleś się przyznał że to jego clio;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2022-07-31 10:37:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No niewiele się to różni od odmowy wykonania każdej inne usługi, nie?
    > Jak się sam nie podłożysz i nie oświadczysz czegoś głupiego wprost, to
    > prawie zawsze można się wykręcić.

    Szacunek dla prawnika, że odmówił, zamiast naciągnąć klienta na koszty.
    I takich profesjonalistów ja szanuję. Ściganie ich uważałbym za głupotę.

    --
    Robert Tomasik