  • 1. Data: 2019-01-04 22:15:15
    Temat: 500+ w Kancelarii Prezydenta. Chyba dlatego, że w ogóle sie urodzili.
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    Zazdroszczą, żałują, że dali 120 parę zl. podwyki nauczycielom, 70 zł
    dadzą chyba emerytom to nie mogli tego znieść i zawziętości i chciwości
    dali sobie po 500 +. Zapomnieli, że nie są małymi dziećmi , nie mają
    biedy, zarabiaja kupę szmalu. To taka wsiowa wredna zazdrość: My też, My
    też.

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/andrzej-duda
    -przyznal-urzednikom-kancelarii-podwyzki/hf02ks0

    --
    animka

  • 2. Data: 2019-01-04 23:26:38
    Temat: Re: 500+ w Kancelarii Prezydenta. Chyba dlatego, że w ogóle sie urodzili. [Jakie PRAWO złamał Duda?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...nieja.idm.pl> pisze:
> [...]
    > My też, My też.
    >
    > https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/andrzej-duda
    -przyznal-urzednikom-kancelarii-podwyzki/hf02ks0

    A jakie PRAWO złamał Duda?

    Jak okazał się (zwykłym) politycznym *synem ale w zgodzie z prawem to
    kopsnij się ze swoimi żalami na news:pl.pregierz albo news:pl.soc.polityka

    P.S. Ja już widziałem jak polityka zabiła grupę news:pl.biznes.wgpw

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2019-01-05 00:20:02
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-05 o 0:26, A. Filip pisze:

    > A jakie PRAWO złamał Duda?

    Oczywiście, że nie złamał. ale czy nie byłoby humanitarnie te 500+ (jak
    obiecali) dać emerytom, czy także 500* nauczycielom i świetliczankom
    (bo nauczycielom dali marne grosze podwyżki). Emerytów potraktowali "z
    buta".

    > Jak okazał się (zwykłym) politycznym *synem ale w zgodzie z prawem to
    > kopsnij się ze swoimi żalami na news:pl.pregierz albo news:pl.soc.polityka
    >
    > P.S. Ja już widziałem jak polityka zabiła grupę news:pl.biznes.wgpw

    Współczuję. Ja nie mam już nic do stracenia i majtkami ze strachu nie
    trzęsę.

    --
    animka

  • 4. Data: 2019-01-05 19:54:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.01.2019 o 23:26, A. Filip pisze:

    -przyznal-urzednikom-kancelarii-podwyzki/hf02ks0

    > A jakie PRAWO złamał Duda?

    Ogólnie, czy w temacie wątku?

    Shrek

  • 5. Data: 2019-01-05 20:30:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Jan 2019 01:20:02 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > obiecali) dać emerytom, czy także 500* nauczycielom i świetliczankom
    > (bo nauczycielom dali marne grosze podwyżki). Emerytów potraktowali "z

    A ile kancelaria prezydenta zatrudnia ? Ze 200 osob ?
    To jak sie podzieli na wszystkich emerytow, to nawet po 5gr nie
    wyjdzie.

    Poza tym pan prezydent dba o swoich ludzi, a o emerytow niech dba
    odpowiedni minister :-)

    J.

  • 6. Data: 2019-01-05 20:32:11
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    -przyznal-urzednikom-kancelarii-podwyzki/hf02ks0

    > Ogólnie, czy w temacie wątku?

    Jak się wysilisz _prawnie_ w temacie wątku to se dla wzmożenia
    satysfakcji dodaj wzmiankę ogólną. Zadowolony?

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2019-01-05 20:40:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.01.2019 o 20:32, A. Filip pisze:

    > Jak się wysilisz _prawnie_ w temacie wątku

    Nie wysilę się, bo nawet nie czytam co animka czy inna stokrotka pisze.
    Szkoda czasu.

    Shrek

  • 8. Data: 2019-01-05 21:03:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 5 Jan 2019 20:40:36 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nie wysilę się, bo nawet nie czytam co animka czy inna stokrotka pisze.
    > Szkoda czasu.
    >
    > Shrek

    Jakbyś tak jeszcze Filipa nie czytał a przynajmniej olewał...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2019-01-05 21:12:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:
    > [...]
    > --
    > Jacek
    > I hate haters.

    Jak odważnie deklarujesz publicznie że sam siebie nienawidzisz :-)

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2019-01-05 21:21:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakbyś tak jeszcze Filipa nie czytał a przynajmniej olewał...

    Masz rację. W sumie miałem już go ignorować. Dzięki za przypominajkę;)

    Shrek