  • 1. Data: 2004-01-06 12:07:17
    Temat: zwrot towaru a opakowanie
    Od: "Glikogen" <m...@...pl>

    Witam

    Kupilem cos na odleglosc i towar mi nie odpowiada i chce go zwrocic. Wiem ze
    przysluguje mi takie prawo (chociaz nie znam paragrafu-przy okazji prosze o
    pomoc) bo to tv shop ale jak to sie ma do opakowania?
    Towar byl zgrzany w takim plastikowym opakowaniu tak ze nie dalo sie
    otworzyc go bez przecinania w wyniku czego nie moge teraz tego zapakowac tak
    jak bylo przedtem. Sam towar jest nieruszany.

    Glik

  • 2. Data: 2004-01-06 16:39:32
    Temat: Re: zwrot towaru a opakowanie
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Glikogen wrote:
    > Kupilem cos na odleglosc i towar mi nie odpowiada i chce go zwrocic. Wiem ze
    > przysluguje mi takie prawo (chociaz nie znam paragrafu-przy okazji prosze o
    > pomoc) bo to tv shop ale jak to sie ma do opakowania?

    ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów
    w ciągu 10 dni

    > Towar byl zgrzany w takim plastikowym opakowaniu tak ze nie dalo sie
    > otworzyc go bez przecinania w wyniku czego nie moge teraz tego zapakowac tak
    > jak bylo przedtem. Sam towar jest nieruszany.

    zależy jaki to towar, ale naruszenie opakowania nie ma wpływu na uprawnienia

    KG

  • 3. Data: 2004-01-06 22:53:02
    Temat: Odp: zwrot towaru a opakowanie
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik kam <k...@p...onet.plX> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bteo1s$e1l$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > w ciągu 10 dni

    > zależy jaki to towar, ale naruszenie opakowania nie ma wpływu na

    ma wplyw w przypadku np. kaset audio,wideo, plyt cd

    pozdrawiam
    mdr

  • 4. Data: 2004-01-09 14:31:22
    Od: "peters" <p...@p...onet.pl>

    > ma wplyw w przypadku np. kaset audio,wideo, plyt cd
    >
    > pozdrawiam
    > mdr

    a konserw ? :)

    peters