  • 11. Data: 2013-09-29 22:36:24
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    grzes23 wrote:
    > Kupiłem w MM radio - towar z ekspozycji, niestety nie przyglądnąłem
    > się dobrze i stwierdziłem w domu że ma sporo rys, ponadto zacina się
    > regulacja dźwięku.
    >
    > Czy mogę towar zwrócić?
    > Nie było mowy o przecenie towaru. Cena była normalna.

    nie wiem jak w MM ale w Saturnie teraz można zwrócić sprzęt i to nawet
    oddają chyba kasę a nie jak kiedyś dają papier na inny zakup do 30 dni. MM i
    Saturn to ten sam koncern

  • 12. Data: 2013-09-30 10:43:40
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > nie wiem jak w MM ale w Saturnie teraz można zwrócić sprzęt i to nawet
    > oddają chyba kasę a nie jak kiedyś dają papier na inny zakup do 30 dni. MM
    > i Saturn to ten sam koncern

    Jakiś czas temu kupiłem w MM odkurzacz akumulatorowy
    Rowenta, który jednak nie sprawdził się w czasie testów
    polowych. Po paru dniach go odwiozłem i bez problemów
    przyjęli; odkurzacz również był z ekspozycji (ostatni egzemplarz)
    i ta okoliczność okazała się nawet pomocna, bo tłumaczyła
    ślady użytkowania.

  • 13. Data: 2013-09-30 17:13:32
    Od: grzes23 <g...@w...pl>

    W dniu 2013-09-29 22:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ale takie firmy jak MM najczescie tę dobra wole posiadają.

    dokładnie, wszystko załatwione bez problemów, duży plus dla MM

  • 14. Data: 2013-09-30 18:47:50
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 29 września 2013 (17:51:48) napisano:

> [...]
    > regulacja dźwięku.

    > Czy mogę towar zwrócić?
    > Nie było mowy o przecenie towaru. Cena była normalna.

    Ustawowo - sprzedawca może przyjąć zwrot, nie musi.

    W praktyce - MM bez żadnych problemów przyjmuje zwroty produktów,
    OIDP w ciągu 7 dni.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub