  • 1. Data: 2006-06-07 16:01:40
    Temat: zwrot pieniędzy za produkt
    Od: Jerry <o...@o...pl>

    Kupiłem sprzęt RTV we wrześniu. Po trzech miesiącach nawalił, więc oddałem
    do serwisu. W styczniu znowu musiałem oddać do serwisu i tym razem nie
    został naprawiony, tylko wymieniony na nowy egzemplarz. Teraz znowu się
    zepsuł i znowu oddałem do serwisu. Generalnie to najbardziej byłbym
    zadowolony, gdybym dostał z powrotem pieniądze za ten przedmiot, bo widzę,
    że nie był ich w ogóle wart. Kiedy mogę żądać tego zwrotu?

    Pozdrawiam, Jerry