    From: "Piotrek" <w...@a...krakow.pl_no_spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwolnienie z pracy - zaległy urlop
    Date: Tue, 21 Aug 2007 13:43:23 +0200

    Witam,
    mam takie pytanie,
    chciałbym od 15 lutego 2008r zakończyć współpracę z obecnym pracodawcą
    (zwolnić się) z którym mam podpisaną umowę o pracę, myślę że bez problemów
    załatwimy to w formie porozumienia stron, czyli bez wymaganego okresu
    wypowiedzenia. Jako że nie przechodzę na żaden inny etat (zakładam własną
    DG) chciałby wykorzystać zaległy urlop za 2007 rok oraz ten do którego
    nabędę prawo po 1 styczniu 2008r. Zatem de facto aby to wszystko wykorzystać
    musiałbym iść już na urlop ok 15 grudnia 2007r. Czy jest to możliwe
    prawnie?, czy pracodawca może mieć jakieś zastrzeżenia?, ewentualnie nie
    zgodzić się na takie rozwiązanie?
    proszę o poradę

    pozdrawiam
    PP