  • 1. Data: 2002-06-03 09:21:00
    Temat: zwolnienie z pracy
    Od: "Kris" <s...@w...pl>

    Witam Grupowiczów!!!
    mam pytanie: jak powinno wygladac zwolnienie z pracy (wypowiedzenie warunków
    umowy o pracę)? chodzi mi o przypadek kiedy przedszkolanka po 20 latach
    pracy o trzymuje pismo z urzędu gminy od pani, która zajmuje sie tymi
    sprawami, należy dodać, że pismo to dociera za pomocą różnych pośredników
    (kucharka z przedszkola, koleżanka, jaks inna przedszkolanka, itd. itp.).
    Czy ta formuła nie powinna zostac inaczej załatwiona, jakoś urzędowo,
    osobiście albo np. za pomocą listu poleconego? Bo przeciez w tym przypadku
    mozna powiedziec, ze nic takiego do mnie nigdy nie dotarlo, prawda ? czy sie
    myle?
    Bede wdzieczny za wszelkie opinie i pomoc
    Z gory dziekuje