    From: "Alfred Kowalski" <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwolnienie pracownika od kosztów sądowych
    Date: Thu, 15 Jun 2006 20:23:45 +0200

    Witam,
    Mam pytanie, a właściwie problem, polegający na tym, że zlożyłem apelację
    przez jako pracownik i zapłaciłem 30 zl opłaty podstawowej, a sąd mi
    apelację odrzucił wskazując, że składal je radca (rzeczywiście, ale już mu
    podziękowałem i nie wiem czy jest sens brac innego) i że jako że to ja byłem
    pozwany to powinienem uiścić opłatę stosunkową.
    Z art. 35 nowej ustawy o kosztach wynika, że niezależnie od tego kto jest
    powodem, od aplecji nalezy się opłata 30 zł, a sąd mi napisał, że to należy
    czytać w kontekście art. 96 ustawy, gdzie mowa o zwolnieu pracownika od
    kosztów jeśli on pozywa.

    Czy jest jakaś praktyka dot. art. 35?
    Jest sens się żalić?

    A.