  • Data: 2004-05-18 14:30:17
    Temat: zwolnienie a roszczenia z KC
    Od: "wald" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, zostalem zwolniony dyscyplinarnie, wnioslem sprawe do sadu pracy i
    wtedy moj byly pracodawca zaproponowal ugode nie chcac sie sadzic, ja tez
    nie jestem zadziorny wiec chce sie zgodzic:
    - zmiana dyscyplinarki na porozumienie stron
    - wyplata polowy sumy odszkodowania o ktora wystapilem

    1) Na co powinienem zwrocic uwage w dokumencie ktory przygotuja, czy sa tu
    jakies kruczki w takich tematach? Jakie zapisy powinny byc?
    2) Czy pracodawca moze pozwac mnie w procesie cywilnym za dzialanie na
    szkode firmy (co jest nieprawda) po podpisaniu ugody i oddaleniu pozwu w
    sadzie pracy? Czy moge sie przed tym zabezpieczyc klauzula na tej ugodzie?

    dziekuje za pomoc
    pozdr