  • Data: 2003-05-07 07:31:42
    Temat: zwalniam sie z pracy ... urlop .. ???
    Od: "nigger" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam ..
    Nadeszla pora zmiany pracodawcy, ale zanim to nastapi chcialbym wybrac jak
    najwiecej urlopu (mam 26 dni nowego i 4 dni zaleglego urlopu). Czy
    zwalniajac sie w czerwcu (za porozumieniem stron) mam prawo wybrac caly
    przyslugujacy mi urlop (tj 26 + 4) czy nalezi mi sie jedynie stary (4 dni)
    plus nowy w zaleznosci od ilosci przepracowanych misiecy w biezacym roku ..
    ???
    nigger ..