  • 1. Data: 2003-05-07 07:31:42
    Temat: zwalniam sie z pracy ... urlop .. ???
    Od: "nigger" <n...@s...pl>

    witam ..
    Nadeszla pora zmiany pracodawcy, ale zanim to nastapi chcialbym wybrac jak
    najwiecej urlopu (mam 26 dni nowego i 4 dni zaleglego urlopu). Czy
    zwalniajac sie w czerwcu (za porozumieniem stron) mam prawo wybrac caly
    przyslugujacy mi urlop (tj 26 + 4) czy nalezi mi sie jedynie stary (4 dni)
    plus nowy w zaleznosci od ilosci przepracowanych misiecy w biezacym roku ..
    ???
    nigger ..

  • 2. Data: 2003-05-07 07:46:18
    Temat: Re: zwalniam sie z pracy ... urlop .. ???
    Od: <p...@g...pl>

    "nigger" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > plus nowy w zaleznosci od ilosci przepracowanych misiecy w biezacym roku
    stary + proporcjonalnie nowego

  • 3. Data: 2003-05-07 16:21:30
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 7 May 2003 09:46:18 +0200, <p...@g...pl>
    zakodował:

    >stary + proporcjonalnie nowego

    Ale jeżeli wcześniej wykorzystasz "nowy" to strata "starego"
    pracodawcy - "nowy" będzie miał mniej do udzielenia.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775