  • 21. Data: 2007-10-28 04:52:24
    Temat: Re: zostałem oszukany - jak dochodzic praw - uzupełnienie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Nie potrzebuje umowy, ba - umowa tego nie może zmienić.
    > Art.760 KC!

    OK. Choć nie jestem przekonany czy to była umowa agencyjna.
    No i po drugie czy zawarcie umowy agencyjnej z jedną osobą wyklucza
    zawieranie takiej samej umowy z inna osobą.
    Mi bardziej pochodzi to pod nieuczciwą konkurencję.
    Ale na pewno z oszustwem nie ma to nic wspólnego.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 22. Data: 2007-10-28 16:51:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Johnson wrote:

    > Ale czy producent samochodów nie miał do tego prawa. To jego problem
    > że będzie miał patałacha w Polsce. O co ci chodzi?

    chodzi o pieniądze, które pewnie wziął do kieszeni ktoś w Polsce za zamianę
    dobrego na gorszego ale opłacającego się.

    swoją drogą to o takich praktykach (lub podejrzeniu) powinno się informować
    centrale tych firm (żałuję że z braku czasu nie zrobiłem tak z tymi
    krętaczami od drukarek)