  • 1. Data: 2006-11-15 15:00:00
    Temat: żona skarży o niepokojenie do sadu grodzkiego
    Od: "Jacek" <c...@g...com>

    Mam pytanie
    Jesli mnie zona skarzy do Sądu Grodzkiego o niepokojenie smsami to nalezy w
    takim wypadku brac adwokata czy wystarczy wyjasnic to osobiscie?

    Dodatkowo chce nadmienic ze komorka na ktora żona otrzymała ode mnie smsy (w
    liczbie dwóch które spowodowaly taka jej reakcję) nie ejst jej wlasnoscia
    poniewaz jest wpisana na moją firmę.

    pozdr
    J.

  • 2. Data: 2006-11-15 15:56:37
    Temat: Re: żona skarży o niepokojenie do sadu grodzkiego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mam pytanie
    > Jesli mnie zona skarzy do Sądu Grodzkiego o niepokojenie smsami to nalezy w
    > takim wypadku brac adwokata czy wystarczy wyjasnic to osobiscie?

    To zależy co masz do wyjaśnienia. Ale 2 SMS-y, to o ile w nich nie groziłeś
    zabójstwem, zgwałceniem albo jakimś innym przestępstwem (co było by groźbą
    karalną, a nie złośliwym niepokojeniem) raczej pod niepokojenie nie podpada.

    > Dodatkowo chce nadmienic ze komorka na ktora żona otrzymała ode mnie smsy (w
    > liczbie dwóch które spowodowaly taka jej reakcję) nie ejst jej wlasnoscia
    > poniewaz jest wpisana na moją firmę.

    Prowadzisz firmę jako spółkę prawa handlowego?

  • 3. Data: 2006-11-15 16:12:57
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Prowadzisz firmę jako spółkę prawa handlowego?

    Ostatnim razem juz sie chyba go o to pytales :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2006-11-15 17:15:15
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Powiem tak. Daj babie w ryj, to się uspokoi. Miałem dokładnie to samo.
    Pomogło, jak wniosłem do prokuratury o ściganie za bezpodstawne posądzenie.
    Pomogło natychmaist. Od dwóch lat spokój.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2006-11-15 18:00:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
    > Ostatnim razem juz sie chyba go o to pytales :)

    Może. Ale chyba nie w tym wątku. Jacków na grupie się kilku przewija.

  • 6. Data: 2006-11-16 10:25:29
    Od: "LEHKO" <lehko@WYWAL_TO_wp.pl>

    Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pomogło, jak wniosłem do prokuratury o ściganie za bezpodstawne posądzenie.
    > Pomogło natychmaist. Od dwóch lat spokój.

    LOL :-)