    From: "Jacek" <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: żona skarży o niepokojenie do sadu grodzkiego
    Date: Wed, 15 Nov 2006 16:00:00 +0100

    Mam pytanie
    Jesli mnie zona skarzy do Sądu Grodzkiego o niepokojenie smsami to nalezy w
    takim wypadku brac adwokata czy wystarczy wyjasnic to osobiscie?

    Dodatkowo chce nadmienic ze komorka na ktora żona otrzymała ode mnie smsy (w
    liczbie dwóch które spowodowaly taka jej reakcję) nie ejst jej wlasnoscia
    poniewaz jest wpisana na moją firmę.

    pozdr
    J.