    From: "aga W" <a...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zobowiazanie
    Date: Tue, 4 Jun 2002 07:46:54 +0000 (UTC)

    Witam grupowiczow i prosze o pomoc

    jakis czas temu ok. ('96-97 rok) wzielam na raty meble
    teraz gdy nie mam juz zadnych papierow: kwitow, umowy
    zglosiala sie firma windykacyjna, ze niby nie splacilam kilku rat
    wczesniej. Ani ci od rat, ani bank nic nie przysylal ani nie dzwonil
    teraz oni sla jeden za drugim listy zwykle (kilka razy dzwonili, mowiac ze
    wszystko musze zaplacic, powoluja sie na jakis polecony ktorego nigdy nie
    dostalam), w ktorych oprocz, nr tamtej umowy,kwoty ktora niby mam zaplacic i
    odsetek nic nie ma. W rozmowie z panem, nie wiem skad maja moj numer komorki,
    mowilam, zeby przyslal mi cokolwiek z banku na podstawie czego ta kwota
    wyliczyli, a on ze ma ale nie musi mi tego wysylac, ze mam im zaplacic i tyle.
    w kolejnych pismach strasza, ze przysla mi do domu jakiegos agenta, a sprawe
    oddadza do komornika.
    czy oplaty komornicze sa wysokie (oni chca w sumie ok. 1200)?
    i co mam robic, zeby sie od tego uwolnic?

    Dzieki za odpowiedzi Aga