    From: "Binio" <w...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: znowu ochroniarze- Uniemożliwienie dostępu gościom- Legalne?
    Date: Tue, 25 May 2004 08:27:42 +0000 (UTC)

    I znowu poruszam kwestię ochrony na osiedlu. Kwestię blokowania kół
    samochodów już naświetliłem, ale życie codziennie uczy coś innego. Na moim
    osiedlu panuje bezprawie. Ostatnio zdarzyło mi się że ocrhoniarze nie chcieli
    wpuścić na teren osiedla gości, którzy przyjechali do mnie samochodem. To że
    złamali przepisy to pewne, tylko jakie? (uzasadnienie jakie podali to takie
    że nie mieli identyfikatora, promesy czy tam innych bzdur wydawanych przez
    osiedle czy siedzibę firmy ochroniarskiej).
    Kiedy interweniowałem olali mnie i dalej nie chcieli wpuścić gości (mimo że
    pokazywałem im dowód os. ze stałym zameldowaniem na terenie os.). I teraz
    pytanie. Jakie przepisy naruszyli nie chcąc wpuścić moich gości? (i załóżmy
    że porzyczyłbym od kogoś samochód (i nie miał identyfikatora)), to czy gdyby
    nie chcieli mnie także wpuścić to była by to już sytuacja w której działały
    by inne przepisy prawa? (uniemożliwienie dostępu do lokalu??)
    Czy w tym wypadku można wrzucić wszystko do jednego worka i podciągnąć pod
    jeden paragraf?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.