  • 1. Data: 2005-09-01 08:24:37
    Temat: znowu narozrabiałem... i to ostro
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

    Jestem znanym sędzią, który czerpie korzyści materialne z ogłaszanych przez
    siebie upadłości firm. Setki milionów złotych fruwają jak jaskółki, a ja nawet
    nie zostałem wykluczony z zawodu!!

    Co teraz? Mam iść dalej w zaparte, czy dobrowolnie oddać się w ręce temidy?
    http://www.czarnalista.com

  • 2. Data: 2005-09-01 11:41:50
    Temat: Re: znowu narozrabiałem... i to ostro
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PrawoPL" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1116.0000053b.4316bac5@newsgate.onet.pl...
> [...]
    a ja nawet
    > nie zostałem wykluczony z zawodu!!
    > Co teraz? Mam iść dalej w zaparte, czy dobrowolnie oddać się w ręce

    Zgodnie z Bushi-do powinieneś popełnić seppuku, by móc się odrodzić
    jako człowiek, a nie kamień. W wypadku tej grupy, to moim zdaniem
    wystarczy wirtualne seppuku, czyli zaprzestanie pisania głupot. Po to
    kolejny post na ten temat.

  • 3. Data: 2005-09-02 09:49:58
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > jako człowiek, a nie kamień. W wypadku tej grupy, to moim zdaniem
    > wystarczy wirtualne seppuku, czyli zaprzestanie pisania głupot. Po to

    Dziękuję kolegom z Wymiaru Sprawiedliwości, dziękuję Panu Ministrowi, dziękuję
    Panu Prezydentowi. Przede wszystkim dziękuję Jolce! Jolka, nigdy Ci tego nie
    zapomnę!

    Ale.. Nie wiem czy dam radę dalej iść w zaparte. Moralnośc nie sługa. To już
    chyba koniec. Zrzesztą w październiku 2005r. i tak wszystko się rypnie. Co to
    będzie?! http://www.czarnalista.com

  • 4. Data: 2005-09-02 11:14:12
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...pl>

> [...]
    > jako człowiek, a nie kamień. W wypadku tej grupy, to moim zdaniem
    > wystarczy wirtualne seppuku, czyli zaprzestanie pisania głupot. Po to

    Robercie,

    nie warto odpowiadać trollowi,

    pzdr

    marek radwanski

  • 5. Data: 2005-09-02 12:59:28
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

    > Robercie,
    >
    > nie warto odpowiadać

    Wolałbyś abym siedział cicho?
    No tak, wszystko pozamiatane pod dywan, trupy pochowane w szafach, a tutaj ktoś
    śmie wyciągać to na światło dzienne:

    - to że znany sędzia-autorytet czerpie korzyści materialne z prowadzonych spraw
    (zarzut kryminalny - na zachodzie dawno siedziałby w więzieniu),
    - to że nie został nawet wykluczony z zawodu,
    - to że Prokuratura Okręgowa w Warszawie umorzyła śledztwo w sprawie,
    - to że w zrzeszeniu, w którego władzach zasiadają sędziowie i prokuratorzy
    urzęduje w budynku przejętym z jednej z kontrowersyjnych upadłości prowadzonych
    przez tego samego sędziego, który jest obecnie prezesem zrzeszenia,
    - to że wspomniane najbardziej kontrowersyjne upadłości z łatwością
    prześlizgiwały się przez wszystkie instancje
    - to że teraz Skarb Państwa będzie odpowiadał finansowo za straty liczone w
    setkach milionów złotych spowodowane przestępczą działalnością przedstawicieli
    wymiaru sprawiedliwości
    - itd.

    Cóż, faktycznie lepiej byłoby aby o tym nie mówić, a już najlepiej aby w ogóle
    sprawy nie było. Tak się składa jednak, że sprawa jest jak widać.

    http://www.czarnalista.com - czarna lista symboli polskiego sądownictwa

  • 6. Data: 2005-09-02 13:53:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Radwański" <l...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:df9c64$a31$1@inews.gazeta.pl...

    > nie warto odpowiadać trollowi,

    Już więcej nie będę. Myślałem, że faktycznie szuka rady, jak wyjść z
    tego z honorem :-)

  • 7. Data: 2005-09-02 15:23:00
    Temat: nigdy Wam tego nie zapomnę?
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Marek Radwański" <l...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:df9c64$a31$1@inews.gazeta.pl...

    > Już więcej nie będę. Myślałem, że faktycznie szuka rady, jak wyjść z
    > tego z honorem :-)

    Sytuacja beznadziejna; a Wy atakujecie wroga całymi watachami. Koledzy! Nigdy
    Wam tego nie zapomnę! Nawet jak będę chudł w oczach tak jak pęczak biedaczysko,
    to i tak zarzekać się będę, że Was nie znam; Jolki też. Wszystko przyjmę na
    klatę. Koledzy, przyjaciele, sędziowie i prokuratorzy! Warto było! Warto, dla
    tych chwil, których już wkrótce nie będzie. Nie wiem co będzie w październiku
    2005r. ale chyba wszystko się rypnie cholera. Przecież jak mi postawią zarzut
    czerpania korzyści majątkowych z prowadzonych spraw, to kryminał murowany.
    Kur... zostawicie mnie samego? Przecież wiecie, że nie będę sypać. Ja mogę co
    najwyżej śpiewać, tak jak taki jeden ptaszek czajka czy jakoś tak. Koledzy, nie
    wiem co będzie.