  • 1. Data: 2004-04-27 11:38:52
    Temat: znowelizowany kodeks pracy - pilne !!
    Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl>

    czy w znowelizowanym kodeksie pracy znalazły sie jakies zmiany dotyczace
    wysokosci zajecia wynagrodzenia za prace?

    chodz konkretnie o art. 87 i 88 KP

    bede wdzieczny za mozliwie szybka odpowiedz.

    pzd.

  • 2. Data: 2004-04-27 12:08:17
    Temat: Re: znowelizowany kodeks pracy - pilne !!
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Rafal" <r...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c6lgt3$bkk$1@nemesis.news.tpi.pl

    > czy w znowelizowanym kodeksie pracy znalazły sie jakies zmiany dotyczace
    > wysokosci zajecia wynagrodzenia za prace?
    > chodz konkretnie o art. 87 i 88 KP

    Jeśli nie masz bana na "Googlach" to nie czekaj
    i sam poszukaj -
    www.google.pl ---> Kodeks Pracy

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wykształcenie nie zastąpi zdrowego rozsądku.

  • 3. Data: 2004-04-27 12:16:22
    Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > --
    > Pozdrawiam - Andy_K.
    > Wykształcenie nie zastąpi zdrowego rozsądku.

    niestety na googlach nie ma nic konkretnego, a to co udalomi sie znalezc
    jest dostepne tylko dla zarejestrwanych userow

  • 4. Data: 2004-04-27 12:34:53
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Rafal" r...@p...onet.pl napisał(a)
    w news'ie: news:c6livi$37e$1@atlantis.news.tpi.pl

    > niestety na googlach nie ma nic konkretnego, a to co udalomi sie znalezc
    > jest dostepne tylko dla zarejestrwanych userow

    Nie opowiadaj bzdur!. Zanim wkleiłem tamtego linka
    sprawdziłem co "Google" wyplują. Wejdź na 9 link
    od góry i tu -
    "Wynagrodzenie za pracę i inne świadczenia "

    PS. Skonfiguruj czytnik - http://tinyurl.com/p5nb
    Wycinaj zbędne cytaty i nigdy nie cytuj sig'ów

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Budka telefoniczna zbliżała się. Kiedy próbowałem zjechać jej z drogi

  • 5. Data: 2004-04-27 13:59:30
    Od: MGr<m...@p...info>

> [...]
    > wysokosci zajecia wynagrodzenia za prace?
    >
    > chodz konkretnie o art. 87 i 88 KP
    >
    > bede wdzieczny za mozliwie szybka odpowiedz.

    88 bez zmian, małe zmiany w 87 + dodany 87 ze zn. 1 dot. kwoty
    wolnej od potrąceń. Nie mam niestety wersji elektronicznej.
    Pozdrawiam
    MGr

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-04-27 13:59:31
    Od: MGr<m...@p...info>

> [...]
    > wysokosci zajecia wynagrodzenia za prace?
    >
    > chodz konkretnie o art. 87 i 88 KP

    88 bez zmian, małe zmiany w 87 + dodany 87 ze zn. 1 (dot. kwoty
    wolnej od potrąceń). Nie mam niestesty w wersji elektronicznej.

  • 8. Data: 2004-04-27 13:59:51
    Od: MM<m...@p...fm>

    88 bez zmian, małe zmiany w 87 + dodany 87 ze zn. 1 (dot. kwoty wolnej od
    potrąceń). Nie mam niestesty w wersji elektronicznej.
    Pozdrawiam

    MM

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-04-27 13:59:51