  • 1. Data: 2004-03-08 19:51:47
    Temat: czy prasa ma prawo fotografowac ??
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    Witam!
    Jak wyglada sprawa robienia zdjec przez "reporterów" ??
    Czy moga fotografowac "oskarżonych", świadków itp bez ich zgody i publikować
    to ma łamach swoich "pism" ?
    Czy oskarżony już po wyroku może byc fotografowany też bez zgody ?
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-03-08 20:08:15
    Temat: Re: czy prasa ma prawo fotografowac ??
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Słonik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak wyglada sprawa robienia zdjec przez "reporterów" ??
    > Czy moga fotografowac "oskarżonych", świadków itp bez ich zgody i

    NIe bardzo rozumiem w jakim celu uzyles cudzyslowów w kazdym z powyzszych
    slów. Jesli chciales im nadac jakies specyficzne badz deprecjonujace
    znaczenie to badz mily o tym czytelników poinformowac.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 3. Data: 2004-03-08 20:21:00
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Słonik" <p...@o...pl> napisał:

    > Jak wyglada sprawa robienia zdjec przez "reporterów" ??

    wolna amerykanka...

    > Czy moga fotografowac "oskarżonych", świadków itp bez ich zgody i
    > publikować to ma łamach swoich "pism" ?

    nie moga.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 4. Data: 2004-03-08 20:23:23
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

> [...]
    > slów. Jesli chciales im nadac jakies specyficzne badz deprecjonujace
    > znaczenie to badz mily o tym czytelników poinformowac.

    Juz tłumaczę :)
    Reporterów - bo w zasadzie nie wszyscy nimi są...jesli wiecie o co mi chodzi
    (pisanie byle czego aby napisac) - ale to nie ma kompletnie zwiazku ze
    sprawa
    Oskarżonych - chodziło mi oto, że oskrażony nie musi być wcale skazanym
    czyli winnym
    Pism - chodziło o ogólne pojęcie , tych dobrych gazet oraz brukowców.....

  • 5. Data: 2004-03-08 20:30:54
    Od: jacroza <jacroza@nie!dla!spamu!.mail.icpnet.pl>

    Wielce Szanowny(a) *Słonik* napisał(a):

    [...]
    > Pism - chodziło o ogólne pojęcie , tych dobrych gazet oraz brukowców.....

    ...lub czasopisma

    --

    pozdrawiam
    jacroza