  • 1. Data: 2007-03-02 14:23:54
    Temat: mam pytanie odnosnie licencji typu public domain.
    Od: "thrunduil" <t...@w...pl>

    mam pytanie odnosnie udostepniania oprogramowania na licencji typu public
    domain.
    W prawie polskim nie mozna zbyc prywatnych praw autorskich.
    Czyli de facto udostepniajac kod na licencji public domain osoba trzecia nie
    moze dokonywac istotnych modyfikacji kodu.

    czy tak jest rzeczywiscie?

  • 2. Data: 2007-03-02 14:46:03
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 02 Mar 2007 15:23:54 +0100, thrunduil napisał(a):

> [...]
    > W prawie polskim nie mozna zbyc prywatnych praw autorskich. Czyli de
    > facto udostepniajac kod na licencji public domain osoba trzecia nie moze

    Nie można zbyć ale można zezwolić na korzystanie ;-)
    Tak, wiem, treść PA jest nieco nieprzystająca.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierdrudak.com <==

  • 3. Data: 2007-03-08 19:46:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 2 marca 2007 15:23
    (autor thrunduil
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <es9c5r$260m$1@news2.ipartners.pl>):

    > W prawie polskim nie mozna zbyc prywatnych praw autorskich.

    No ale tu się zbywasz majątkowych.

    > Czyli de facto udostepniajac kod na licencji public domain osoba trzecia
    > nie moze dokonywac istotnych modyfikacji kodu.

    Dlaczego? Pozwalasz bez opłat wykorzystywać swoje dzieło. Więc osoba
    trzecia tworzy nowe dzieło z elementami Twojego :D

    --
    Jego Ponurość Tristan
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/