  • 1. Data: 2002-05-13 15:08:36
    Temat: zmiana korespondencji
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.pl>

    Jak to jest ze zmianą korespondencji w przypadku zmiany miejsca
    zameldowania?

    W wynajmowanym mieszkaniu mieszkałem z dziewczyną (byliśmy parą), po jakimś
    czasie rozstaliśmy się. Ona się wyprowadziła. Minęło jakieś 2 lata mieszkam
    z nową narzeczoną w tym samym mieszkaniu. Narzeczona bardzo nie lubi takiej
    korespondencji więc listy trafiają z powrotem do nadawców. Dodam jedynie, że
    poprzednią dziewczynę informowałem poprzez e-mail o nowej poczcie, co
    skutkowało odbirem listów .... raz na jakies 0,5 roku. No i co mam z taką
    korespondencją zrobić?

    Stryket