    From: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zly pies, pomocy!
    Date: Mon, 11 Mar 2002 08:55:08 +0100

    Witam..
    Mam dość poważny problem i nie wiem jak sprawę załatwić.
    Moja dziewczyna mieszka na wsi. Mieszka tam również facet,
    który ma dwa wielgaśne psiury. Pieseczki te często wychodzą
    na spacery bądz też ze swoim panem (wiek średni) lub straszą
    kobietą (czyt. bardzo starą babcią).
    Już trzy razy psy zaatakowały moją dziewczynę, z czego dwa razy
    zdążyły podrzeć jej ubranie, raz właściciel je odwołał.

    Psy to naprawdę wielkie wilczuropodobne bestie,
    biegające bez smyczy i kagańca.
    Wszystko utrudnia sprawa, że jest to wieś i tam wszystko
    wszędzie biega.

    Czy moglibyście wskazać mi jakieś paragrafy, którymi
    mógłbym postraszyć właściciela psów i zmusić przynajmniej
    do zakładania im kagańców.

    Jeśli to tylko walenie głową w mur - to mam drugie pytanie:
    Co mi grozi za "zagazowanie" np ze skutkiem śmiertelnym
    psa, który mnie zaatakował?
    I co grozi za posiadanie gazu (nie pieprzowego) bez
    zezwolenia?

    Jestem zdesperowany i wk*ny, jak będzie trzeba to zaduszę
    paskudy gołymi rękami...

    Proszę pomóżcie, zanim to się źle skończy...

    Pozdrawiam ... Miroo