  • 1. Data: 2005-11-09 00:07:04
    Temat: źle wykonana usługa -murarz spartolił
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Witam.
    Mam taki problem.
    Umówiłem się z człowiekiem na wykonanie pewnej usługi wymurowanie ścianki
    wraz z ocielpeniem oraz osadzenie okien wraz z regulacją i tynkowaniem.

    Niestety murarz okazał się lekko mówiąc oszustem. W ścianie nie ma
    ocieplenia (wyszło przy robieniu instalacji wodnej). Tynkowanie okien było
    umówione na poniedziałek i przez dwa dni miałem pożyczone rusztowania ale
    nie mogłem sie doi gościa dodzwonić. w sobote się z nim umówiłem że
    przyjdzie w poniedziałek to zrobić.
    Niestety gość ma już zapłacone a umowy żadnej poza ustną nie było.

    W jaki sposób teraz wyegzekwować wykonanie usługi - tak żeby to było prawnie
    rozwiązane.
    Na początku robót mówiłem mu że chce faktury. Nie określił czy może wystawić
    czy nie. Ale ponieważ on nnie pracuje nigdzie a cały czas para się murarką
    to myślałem że może faktyre wystawić. jednak teraz twierdzi że mi nie da
    faktury,
    Jak egzekwować wydanie faktury oraz wykonanie zapłaconych uslug i poprawkę
    zepsutej roboty? Ma ktoś jakieś pomysły?

    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2005-11-09 00:21:44
    Temat: Re: źle wykonana usługa -murarz spartolił