  • 1. Data: 2004-06-24 12:10:30
    Temat: Odbior TV
    Od: Olek Kwas <k...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czytałem gdzieś, że jest możliwość obciążenia kosztami odbioru sygnału
    telewizyjnego właściciela budynku, którego budowa uniemożliwiła
    prawidłowy odbiór sąsiadom. Jest to sytuacja dość częsta. Jeśli ktoś
    próbował takiej scieżki lub ma jakieś wiadomości w tej sprawie - proszę
    o wiadomości.
    Pozdrawiam,
    Olek

  • 2. Data: 2004-06-24 12:26:17