  • 1. Data: 2003-07-19 11:17:39
    Temat: zielone strzalki - likwidacja?
    Od: a...@p...onet.pl

    witam
    jak to w koncu jest z zielonymi strzalkami? mowie oczywiscie o sygnalizatorach.
    czy beda likwidowane? przez pewien czas chodzily takie pogloski i w koncu nie
    jestem pewien. co na to prawo?

    kto moze pomoc?

    pozdrawiam
    grzegorz

  • 2. Data: 2003-07-19 13:36:57
    Temat: Re: zielone strzalki - likwidacja?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    sygnalizatorach.
    > czy beda likwidowane? przez pewien czas chodzily takie pogloski i w koncu

    Co na to prawo to niestety nie wiem, ale pamiętam że mówiło
    sie tylko o likwidacji strzałek stałych (tzn. malowanych na
    tabliczkach) - co zresztą można wszędzie (chyba) zobaczyć.
    AFAIK strzałki przy sygnalizatorach miały zostać.
    IMHO przy i tak zakorkowanych miastach ich likwidacja
    byłaby jakąś piramidalną głupotą.

    Pix

  • 3. Data: 2003-07-19 14:32:52
    Od: "mithos" <mithos@op[NOSPAM].pl>

    > IMHO przy i tak zakorkowanych miastach ich likwidacja
    > byłaby jakąś piramidalną głupotą.

    Czyli rzecza w Polsce calkiem normalna...

    --
    mithos@op[NOSPAM].pl
    GG : 3442873

  • 4. Data: 2003-07-20 08:44:22
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    a...@p...onet.pl napisał:

    >jestem pewien. co na to prawo?
    Nadal obowiązuje b.z. (rozp. ws znaków i sygnałów drogowych).

    Artur Golański
    ----------------
    http://strony.wp.pl/wp/artgola/kodeks

  • 5. Data: 2003-07-20 11:13:40
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    > witam
    > jak to w koncu jest z zielonymi strzalkami? mowie oczywiscie
    > o sygnalizatorach. czy beda likwidowane? przez pewien czas
    > chodzily takie pogloski i w koncu nie jestem pewien.

    Polikwidowali tylko te bzdurne na stałe doczepione tabliczki - teraz są
    tylko normalne sygnalizatory ze strzałką WARUNKOWEGO skrętu.

    Oczywiście nie wolno tego traktować jak normalne zielone światło - a
    niestety wielu cieciów za kierownicą samochodów tak je traktuje wymuszają
    pierwszeństwo na osobach mających zielone światło :-(