  • 1. Data: 2003-07-19 06:58:51
    Temat: Sprzeciw od nakazu zapłaty - jak wypełnic formularz Sp?
    Od: "Darek M" <d...@h...pl>

    Jak wypełnić formularz Sp (sprzeciw od nakazu zapłaty) - może
    jestgdzieś w sieci jakies przykładowo wypełniony?
    Jak zaznaczyć fakt , że nalezność została przedawniona (mineły juz 3 lata) i
    chciałbym zkorzystać z prawa zawartego w K.C.?

    Otrzymałem wezwanie do zapłaty od syndyka masy upadłościowej firmy w której
    kiedyś się zaopatrywałem. W dokumentach tej firmy widnieję jako dłuznik ,
    pomimo tego że faktury były zapłacone gotówką samamu prezesowi tejże firmy
    ( potwierdzenie miałem dostać przy "następnym razie" - jednak pózniej o
    całej sprawie zapomniałem - tamta firma też.).

  • 2. Data: 2003-07-19 07:04:19
    Od: "Darek M" <d...@h...pl>

    Nie dodałem , żo otrzymałem sądowy nakaz zapłaty.
    Kwota nie jest ogromna , ale i tak nie mam zamiaru płacić 2 razy.