  • 1. Data: 2006-09-18 12:20:02
    Temat: zgoda sądu na zarządzanie majątkiem dzieci
    Od: "Maxima" <m...@v...pl>

    Dzień dobry,
    W najbliższym czasie mam wyznaczony termin rozprawy o możliwość zarządzania
    majątkiem, którego współwłaścicielami sa moje małoletnie dzieci. Chodzi o
    wzięcie kredytu pod hipotekę mieszkania, którego jestem współwłaścicielem z
    moimi dziećmi. Czy ktoś z Państwa składał podobny wniosek? Jak wyglada
    rozprawa, jakich pytań się spodziewac? Czy decyzja sądu może być odmowna?
    Mam też przyprowadzić kandydata na kuratora dzieci. Za co taka osoba będzie
    odpowiedzialna?
    Dziękuję za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2006-09-18 12:28:27
    Temat: Re: zgoda sądu na zarządzanie majątkiem dzieci
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maxima napisał(a):

    > Czy ktoś z Państwa składał podobny wniosek? Jak wyglada
    > rozprawa, jakich pytań się spodziewac?

    Postanowienia. Nic strasznego. Pytania bedą zmierzały do ustalenia co
    korzystnego [dla dziecka] jest w obciążeniu majątku dziecka.

    > Czy decyzja sądu może być odmowna?

    Może. Na przykład powiedz że środki z kredytu zamierzasz przepić :)

    > Mam też przyprowadzić kandydata na kuratora dzieci. Za co taka osoba
    będzieodpowiedzialna?

    W istocie za nic. Zresztą w tym konkretnym wypadku to nie wiem po co
    kurator.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam