    From: "jerry" <j...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zgoda na wykonanie kanalizacji.....
    Date: Mon, 25 Aug 2003 10:57:09 +0200

    Czesc - mam problem - gmina planuje budowe kanalizacji i sąsiadka, do której
    z mojej działki idzie prąd gaz i woda nie chce zgodzić sie na przekopanie
    kanalu po naszej wspólnej drodze, tzn ona chyba ma 1/4 mój ojciec jest
    spadkobiercą 1/16 reszta właścicieli nie zyje - jest to nasz wspólna droga
    dojazdowa do domów. Macie na to jakiś sposób? czy według Was problem
    przyłącza domu do kanalizacji mozna określić jako cele publiczne?, bo jeżeli
    tak to może można będzie tu zastosować art 124 ustawy o gospodarce
    nieruchomościami., z którego wynika, że starosta może administracyjnie
    wyrazić taką zgode.
    I jeszcze jedno - co może zrobić mój ojciec jeżeli przeprowadzono gazociąg,
    który zaopatruje między innymi tą sąsiadke przez jego działke bez jego
    zgody - przynajmniej oficjalnie. Pewnym precensem jet tu fakt, że kobita
    wyraziła pisemną zgode żeby ten gazociąg szedł po jej działce, a jak
    przyszli robotnicy to sie rozmyśliła i gaz poszedł po mojej działce....

    Jareks
    SuchaB
    KMY K113 87' 125p L LPG +AB82KM
    KMY X959 90' 125p Milleniu Edition AB82KM LPG