  • 1. Data: 2003-12-19 19:45:06
    Temat: zdjęcia modelek
    Od: "Heniek" <g...@o...pl>

    Witam,

    Czy do swojej własnej i jak najbardziej niekomercyjnej strony mogę
    wkleić zdjęcia znanych topmodelek, znalezione w sieci ?? Zdjęcia nie są
    erotyczne.

    Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie sugestie,
    Heniek

  • 2. Data: 2003-12-19 20:27:17
    Temat: Re: zdjęcia modelek
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Heniek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy do swojej własnej i jak najbardziej niekomercyjnej strony mogę
    > wkleić zdjęcia znanych topmodelek, znalezione w sieci ?? Zdjęcia nie są
    > erotyczne.

    Wymagana jest zgoda ich autora. Przy czym jeśli to będzie niekomercyjna
    strona, to nie spodziewam się, by ktoś z autorów Cię ścigał, a jest to
    przestępstwo ścigane na jego wniosek.